Helsepartiet først med digital valgbod

- Viktig info fra demokratiet rekker ikke frem til mennesker som av ulike årsaker er bundet til hjemmet. Media er ekstremt fokusert på 9 av de 19 riksdekkende partiene. Dette tar vi konsekvensene av og åpner digital valgbod, sier Helsepartiets leder Erik Hexeberg.
Helsepartiets leder Erik Hexeberg og grunnlegger Lise Askvik er å møte i Helsepartiets digitale valgbod.

For at demokratiet skal fungere er det avgjørende at media gir velgerne nødvendig informasjon om alle de ulike partiene.
- Så langt har media hatt et ekstremt fokus på partiene som allerede sitter på Stortinget. Denne skjevheten sementerer makten når nye demokratiske røster slipper ikke til. For Helsepartiet er det utrolig viktig at velgere får informasjon om de mulighetene som finnes og anledning til å stille spørsmål til alle partier, ikke bare de største, sier Helsepartiets leder.
- Vi har tatt et grep som ingen andre partier har; hver dag holder vi vår digitale valgbod åpen, fra kl 12- 13 og fra kl 20-21, helt frem til valget, sier partileder Hexeberg.

Første digitale valgbod ble avholdt mandag 6. sept kl 12-13. I kveld kl 20- 21 holder partiet åpent igjen.
- Vi gjør det så enkelt at vi sender ut link til zoom-møtet der flere av partiets fylkesledere og sentraleledelse sitter klare og møter velgere og svarer på spørsmål etter som folk logger seg inn og ut:
Allerde på første dag har vi fått spørsmål om alt fra kosthold, miljø og kreft til Helsepartiets valgvake.

- Vi oppfordrer alle partier til å gjøre det samme. På denne måten får flere velgerne mulighet til å stille spørsmål direkte til kandidater og partiledelse. Dette er også en garantert smittefri måte å møte velgere på, smiler Hexeberg.

I tillegg til den digitale valgkampen er det knalloransje Helsepartiet også å møte på gater og torg, i tradisjonelle og digitale medier i hele landet, i postkasser, radioreklamer og på www.helsepartiet.no

Lege og leder av Helsepartiet, Erik Hexeberg, er også treffe ute på valgkamp, her fra Sandvika sammen med f.v. Kjersti Almåsvold og  Anne-Beth Moslet.
Lege og leder av Helsepartiet, Erik Hexeberg, er også treffe ute på valgkamp, her fra Sandvika sammen med f.v. Kjersti Almåsvold og Anne-Beth Moslet.