Göteborg & Co AB

Bokmessen i Göteborg

Göteborgs bokmesse inviterer i år til en hybridmesse den 23.-26 september. Utstillingsgulv og minglesoner er erstattet med luftige TV-studioer for sittende publikum. Og hele messen kan du følge digitalt på Play Fair. I år fokuserer programmet på tre forskjellige teamer: Demokrati, Les! Les! Les! Og nordisk litteratur.

Om Göteborg & Co AB

Göteborg & Co AB
Mässans gata 8

+46313684031https://www.goteborg.com/

Om Gøteborg
Gøteborg er kjent for Volvo, Liseberg, vakre skjærgårsøyer og fisk og skalldyr i verdensklasse. I tillegg er Gøteborg kåret til verdens mest bærekraftige by.

Ta en kaffe i den vakre gamlebyen i Haga, besøk fantastiske Göteborgs Konstmuseum, test håndverksøl og shop design. Eller besøk noen av de kule barene eller restaurantene. Om du heller vi ha naturopplevelse finner du skjærgården, dype skoger og rolige innsjøer like utenfor bykjernen. Gøteborg ligger kun tre timer fra norskegrensen og er med sine nær 650 000 innbyggere den største byen i Norden utenom hovedstedene.

Om Göteborg & CO
Göteborg & CO ønsker å få enda flere til å oppdage og velge Gøteborg. Det gjøres ved å utvikle Gøteborg som bærekraftig destinasjon for alle som lever og besøker byen. Göteborg & Co er en del av Göteborgs Stad, og er hovedselskap for kluster der både Liseberg, Got Event og Göteborgs Stadsteater inngår.

Følg pressemeldinger fra Göteborg & Co AB

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Göteborg & Co AB på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Göteborg & Co AB