Adrian Sellevoll slipper låt rett fra hjertet

Skal vi danse-aktuelle Adrian Sellevoll slipper "Sorry, eg elsker deg" 20. september.

Denne høsten sjonglerer 21 år gamle Adrian Sellevoll fra Bergen dansetimer i forbindelse med årets «Skal vi danse» med studiotid for å lage ny musikk. Da han i november i fjor slapp debutlåta «Ha meg», gledet han seg til å vise at ikke alle realitydeltagere slipper låter «alle» kan lage, og siden det har han startet opp plateselskapet NonStop Music med Hef Augusto, sluppet flere låter og fått millioner av streams.

Nå er han klar for å slippe en låt rett fra hjertet, «Sorry, eg elsker deg», 20. september.

«Det er mye følelser i denne låten, og jeg tror det er mange som kan kjenne seg igjen i det å være i et forhold som ikke er 100%. Dette kommer fra dypeste delen av hjertet mitt. Minimalt er skrevet på forhånd, og det kan egentlig kalles en freestyle» - Adrian Sellevoll

«Sorry, eg elsker deg» er første låt ut fra plateselskapet NonStop Musics kommende album «Romskip vol. 1».

________

«Ex on the Beach-Adrian rapper trolig bedre enn du tror» - 730.no

Adrian Sellevoll har rappet og laget låter siden han var 14 år, og samtidig som de titusenvis av følgerne i sosiale medier og modelloppdragene strømmet inn signerte han platekontrakt med NonStop Music/Sony Music og brukte mesteparten av dagene i studio.

Debutlåta «Ha meg» ble raskt radiolistet på NRK P3 og har snart nådd 5 millioner streams, og i februar fulgte han opp med «La meg leve», en feel good/fuck you-låt til alle som skal ha en mening om hvordan han lever livet sitt. I sommer slapp han Snow Boyz-gjestede «Molly», en låt fansen hadde ventet lenge på.

Siden Adrian slapp debutlåta i november i fjor har han fått utallige radiospillinger og varmet opp blant annetYG på Rockefeller og Kamelen i Bergen, samt imponert stort på VG-lista sin turné i både Bergen og Trondheim. Han er med i årets sesonge av «Skal vi danse», og blir også å se i «Farmen Kjendis» på TV2 på nyåret.

Hør George Michaels musikk i årets julefilm!10.10.2019 10:30:00 CESTPressemelding

Sony Music er mer enn begeistret over å kunne presentere soundtracket til Universal Pictures' etterlengtede romantiske julefilm, Last Christmas, inspirert av musikken til George Michael og Wham!. Filmen, som er regissert av Paul Feig og skrevet av Academy Award®-vinner Emma Thompson, har stjerner som Emilia Clarke (Game of Thrones), Henry Golding (Crazy Rich Asians), Michelle Yeoh og Thompson selv, på rollelisten. Last Christmas-soundtracket byr, i tillegg til hitlåten filmen har sitt navn fra, på hele 13 av George Michaels mest populære låter fra hans år som soloartist samt en helt ny låt, skrevet og produsert av George Michael før han gikk bort. Soundtracket slippes 8. november (digitalt og CD) og 15. november (vinyl). Filmen kommer på norske kinoer 8. november! Om soundtrack og bakgrunn for filmen Filmen Last Christmas ble til etter at den anerkjente, britiske filmprodusenten David Livingstone snakket om sin kjærlighet for Wham!s (George Michael og Andrew Ridgeley) ikoniske hit «Las