5 grunner til å investere i trådløse ørepropper

Denne våren lanserte Huawei sitt nyeste lydprodukt - FreeBuds 4i. De funksjonelle trådløse øreproppene har god batterilevetid, aktiv støyreduksjon og trendy design, samt en rimeligere pris enn sine konkurrerenter.

Under har vi samlet fem grunner til hvorfor du bør anskaffe deg et par med trådløse ørepropper i år, enten de skal brukes til jobbing, trening, tur eller underholdning.

1. Perfekt til hjemmekontoret

Rytmen på hjemmekontoret kan være veldig annerledes enn hva vi er vant til; flere forstyrrelser og mer støy, samt mange digitale møter og samlinger.

Da kommer den aktive støydempingen til FreeBuds 4i til god nytte. Innebygde mikrofoner i hver ørepropp plukker opp støy i omgivelsene, og lager motgående bølgelengder som filtrerer ut støyen. Dette er en funksjon man vanligvis kun finner i dyrere ørepropper, men FreeBuds 4i er en av få til under tusenlappen med aktiv støydemping.

De nevnte innebygde mikrofonene fanger også stemmene våre på en god måte, selv med mye støy i omgivelsene. Det betyr at du i praksis kan ta et Teams-møte på farten eller en telefon mens du tar klesvasken, og ingen vil merke at du holder på med noe annet.

2. Fungerer ypperlig på løpetur

FreeBuds 4i kommer med flere forskjellige størrelser på selve proppen, slik at de kan tilpasses øret ditt perfekt. De føles lette og sitter godt i, uten å være ubehagelige. Et resultat av tusenvis av runder med komforttester.

Etter en lang dag foran skjermen, og i samtaler – kan proppene også bli med deg ut på tur eller trening. Enten du liker å gå tur til en podkast på øre eller løpe til musikk, får du en god lydopplevelse hele veien uten at du trenger å bekymre deg for at de faller ut.

3. Enkle å bruke

I tillegg til den gode lydopplevelsen, gir Huawei FreeBuds 4i en intuitiv brukeropplevelse. Du kan enkelt kontrollere musikkavspilling, taleanrop og styre støykanselleringen, ved hjelp av berøringsgester.

FreeBuds 4i kan enkelt kobles til pc, mobil og nettbrett, uansett hvilket merke eller modell du har. De kjenner også igjen enhetene du har koblet de til tidligere, og skrur seg automatisk på når du tar de ut av etuiet. Selv om trådløse produkter er en luksus flere av oss er blitt vant til, er det fortsatt veldig tilfredsstillende å slippe og måtte forholde seg til krøllete ledninger som alltid er i veien.

4. Bli underholdt - og det over tid!

Huawei FreeBuds vil støtte deg i alle situasjoner, også i de situasjonene hvor du har lagt deg til rette på sofaen for «binge» favorittserien i ro og mak. Batteriets høye energitetthet, i den kompakte rammen, gir 10 timers kontinuerlig musikkavspilling eller 6,5 timers taleanrop. Dessuten gir den bransjeledende hurtigladeteknologien 4 timers lydopplevelse fra en 10-minutters lading, slik at du ikke trenger å bekymre deg for batterinivået når du er inne i din femte episode.

5. Klassisk og fint design

Sist, men ikke minst, har FreeBuds 4i et utseende å være stolt av. Det ovale og kompakte designet på ladeetuiet er inspirert av den verdensberømte sorte sandstranden på Island, og vil passe perfekt i håndflaten din. Det klassiske designet gjør at proppene ikke vil gå av moten, og passer like godt til treningsbuksa som til dressjakka.

Huawei FreeBuds 4i er tilgjengelige i fargene Ceramic White og Carbon Crystal Black..