Reitan Retail inngår partnerskap med BI for å styrke student- og velferdsaktiviteter
Studietiden er en viktig periode for læring og personlig utvikling, men mange kan også oppleve ensomhet og utenforskap. For Reitan Retail er fellesskap og inkludering sentrale verdier. Derfor har Reitan Retail inngått et samarbeid med Handelshøyskolen BI og studentforeningen BISO for å bidra til et inkluderende og sosialt studentmiljø.
Gjennom samarbeidet støtter Reitan Retail aktiviteter som gir studentene en god start på studietiden og sosiale samlinger rundt mat, foredrag og kultur. Målet er å skape et fellesskap hvor alle studenter føler seg velkommen.
– Dette er et viktig bidrag til studentforeningens arbeid slik at vi kan skape et mest mulig inkluderende studentsamfunn. Vi er glade for at Reitan Retail virkelig ser verdien av dette, sier president for BI-studentene, Marie Haga Eriksen.
For Ole Robert Reitan, CEO i Reitan Retail og BI-alumni, er dette samarbeidet en naturlig forlengelse av selskapets verdier:
– Det betyr mye for oss å bidra til et positivt og inkluderende miljø for studentene. Dette er helt i tråd med våre verdier og vårt formål om å gjøre hverdagen litt enklere og verden litt bedre, sier Reitan.
– Samtidig er studentene fremtidens talenter, og vi gleder oss til å bygge en sterkere relasjon til dem som skal forme morgendagens arbeidsliv.
Støtten er en del av et langsiktig samarbeid mellom Reitan Retail og Handelshøyskolen BI, og inkluderer alle BIs campus i Trondheim, Bergen, Oslo og Stavanger.
– Vi er svært glade for støtten fra Reitan Retail til BI-studentene. BI skal være et sted for alle, uavhengig av bakgrunn og sosialt utgangspunkt. Studentene skal være en del av et felleskap. I så måte er støtten fra Reitan Retail viktig for å nå våre ambisjoner, sier rektor ved Handelshøyskolen BI, Karen Spens.
Kontakter
Ellen Jorunn BergemAnsvarlig Employer Branding REMA 1000
Tel:92823299ellen.bergem@rema.noBilder
Reitan Retail er et ledende handelsselskap i Norden og Baltikum med virksomhet innen dagligvare, convenience og mobilitet i syv land.
Vi er en familie med 45 000 positive og offensive mennesker, og sterke merkevarer som REMA 1000, Narvesen, R-kioski, Pressbyrån, 7-Eleven og Uno-X Mobility.
Følg pressemeldinger fra Reitan Retail
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Reitan Retail på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Reitan Retail
Uno-X Mobility Cycling og BAMA inngår treårig partnerskap for å fremme sunn livsstil6.1.2025 09:00:00 CET | Pressemelding
BAMA blir ny sponsor for både dame- og herrelagene til Uno-X Mobility Cycling, med et tydelig mål om å bidra til å fremme sykkelsporten og en sunn livsstil. Samarbeidet bygger på felles verdier som bærekraft, helse og matglede.
Uno-X Mobility og Felleskjøpet inngår samarbeid om lading av elektriske lastebiler26.11.2024 13:28:40 CET | Pressemelding
Selskapene signerte tirsdag en intensjonsavtale om samarbeid rundt lading og bruk av elektriske lastebiler for leveranser til kunder av Felleskjøpet som er tilknyttet Reitan Retail.
Reitan Retail blir partner i The Oslo Company8.11.2024 12:00:56 CET | Press release
Handelsselskapet Reitan Retail kjøper 30 prosent av The Oslo Company. Sammen skal partene utfordre og komplementere hverandre for å bygge sterke merkevarer gjennom utvikling av kampanjer, kreativ produksjon og historiefortelling.
Nye styremedlemmer til Reitan Retail15.10.2024 09:49:52 CEST | Pressemelding
Professor i bærekraftig forbrukeradferd Siv E. Rosendahl Skard og politiker, tidligere statsråd og forfatter Linda Hofstad Helleland går inn i styret i handelsselskapet Reitan Retail.
Reitan Retail vil anke Konkurransetilsynets vedtak21.8.2024 08:46:55 CEST | Pressemelding
Konkurransetilsynet har i dag fattet vedtak mot REMA 1000 Norge, NorgesGruppen og Coop for påstått samarbeid med konkurransebegrensende virkning som følge av at aktørene har sjekket hverandres butikkpriser.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom