Tilsynsrapport mot Telenor klar på nyåret
Dei gjentekne hendingane hos Telenor som har råka naudnummer-tenestene i haust, har ført til omfattande arbeid med tilsynsrapporten for myndigheitene. – Vi treng meir tid til å kvalitetssikre informasjonen og analysane våre før vi kan ferdigstille rapporten.

Det seier sikkerheitsdirektør i Nkom, Svein Scheie. Tidlegare har Nkom varsla at dei planla å publisere hovudfunn og førebels konklusjon før jul.
– Vi forstår at mange har behov for å få svar på kvifor dette har skjedd og kva konsekvensane blir for Telenor, og vi kan forsikre om at vi jobbar så effektivt og grundig som mogleg. Tilsynet omfattar fleire alvorlege hendingar, og det har vore nødvendig å utvide tilsynsarbeidet fleire gonger. Det er også grunnen til at arbeidet tek noko lengre tid før vi kan offentleggjere våre hovudfunn og førebelse konklusjonar, seier Scheie.
Tidslinja for arbeidet med tilsynsrapporten i 2024
Dette er hendingane:
- 29. august var 112 råka av utfall i nesten 2,5 timar, og innringarane fekk ikkje kontakt med naudsentralane.
- 16. september oppstod det ein feil som gjorde at samtalar til naudnumra blei oppfatta som stumme anrop hos naudetatane. Anropa frå Telenors kundar til 113 viste dessutan tidvis feil telefonnummer frå innringar.
- Utfallet natta mellom 17. og 18. oktober varte i over tre timar. Naudnumra 110 og 112 blei råka, men situasjonen blei avhjelpt av reserveløysingar.
- 13.november opplevde Telenor feil på fleire system knytta til mobilnettet. 110, 112 og 113, pluss 02800, fungerte ikkje som normalt frå kl. 10.25 til kl. 16.40. I tillegg var det i same periode lang oppkoplingstid for vanlege samtalar.
Nøkkelord
Kontakter
Svein Sundfør ScheieSikkerhetsdirektør i Nasjonal kommunikasjonsmyndighet
Tel:95211189sss@nkom.noRita Lund ThuneKommunikasjonsdirektørNasjonal Kommunikasjonsmyndighet
Tel:+47 922 06 466rlt@nkom.noBilder


Dokumenter
Lenker
Følg pressemeldinger fra Nasjonal kommunikasjonsmyndighet
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Nasjonal kommunikasjonsmyndighet på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Nasjonal kommunikasjonsmyndighet
Inngår strategisk samarbeidsavtale om nytt nødnett18.12.2025 14:19:09 CET | Pressemelding
Norge skal få nytt nødnett i 2031. Nå inngår Nkom strategisk samarbeid med mobiloperatørene om å teste og utvikle nye tjenester i nytt nødnett.
Unngå kald hytte når 2G forsvinner16.12.2025 12:08:47 CET | Pressemelding
Når 2G-nettet fases ut, kan flere hytter miste kontakt med varmestyring, alarmer og sensorer. Nkom anbefaler hytteeiere å sjekke utstyret før kulda setter inn.
Elektroniske produkter kan spionere på deg hjemme – dette bør du tenke på før julehandelen12.12.2025 11:50:42 CET | Pressemelding
Nesten alle nye elektroniske hverdagsprodukter har mulighet til å koble seg til internett. Nå advarer myndighetene om å kjøpe usikre produkter under julehandelen.
Nkom varsler tilsyn etter danske SMS-avsløringer11.12.2025 10:56:41 CET | Pressemelding
Norske mobilselskaper må nå forklare hvordan de bruker KI-systemer som stopper svindel, etter at det ble kjent at ansatte i Danmark kan ha fått ulovlig innsyn i private SMS-er som ble markert som mistenkelige.
Prisfusk før Black Week kan lure deg: - Men svindlerne kan ruinere deg24.11.2025 08:41:55 CET | Pressemelding
Mange ser rødt etter prisjuks fra butikker før Black Week. Likevel advarer svindelekspert om at den største faren lurer i innboksen din.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom