Tilsynsrapport mot Telenor klar på nyåret
Dei gjentekne hendingane hos Telenor som har råka naudnummer-tenestene i haust, har ført til omfattande arbeid med tilsynsrapporten for myndigheitene. – Vi treng meir tid til å kvalitetssikre informasjonen og analysane våre før vi kan ferdigstille rapporten.

Det seier sikkerheitsdirektør i Nkom, Svein Scheie. Tidlegare har Nkom varsla at dei planla å publisere hovudfunn og førebels konklusjon før jul.
– Vi forstår at mange har behov for å få svar på kvifor dette har skjedd og kva konsekvensane blir for Telenor, og vi kan forsikre om at vi jobbar så effektivt og grundig som mogleg. Tilsynet omfattar fleire alvorlege hendingar, og det har vore nødvendig å utvide tilsynsarbeidet fleire gonger. Det er også grunnen til at arbeidet tek noko lengre tid før vi kan offentleggjere våre hovudfunn og førebelse konklusjonar, seier Scheie.
Tidslinja for arbeidet med tilsynsrapporten i 2024
Dette er hendingane:
- 29. august var 112 råka av utfall i nesten 2,5 timar, og innringarane fekk ikkje kontakt med naudsentralane.
- 16. september oppstod det ein feil som gjorde at samtalar til naudnumra blei oppfatta som stumme anrop hos naudetatane. Anropa frå Telenors kundar til 113 viste dessutan tidvis feil telefonnummer frå innringar.
- Utfallet natta mellom 17. og 18. oktober varte i over tre timar. Naudnumra 110 og 112 blei råka, men situasjonen blei avhjelpt av reserveløysingar.
- 13.november opplevde Telenor feil på fleire system knytta til mobilnettet. 110, 112 og 113, pluss 02800, fungerte ikkje som normalt frå kl. 10.25 til kl. 16.40. I tillegg var det i same periode lang oppkoplingstid for vanlege samtalar.
Nøkkelord
Kontakter
Svein Sundfør ScheieSikkerhetsdirektør i Nasjonal kommunikasjonsmyndighet
Tel:95211189sss@nkom.noRita Lund ThuneKommunikasjonsdirektørNasjonal Kommunikasjonsmyndighet
Tel:+47 922 06 466rlt@nkom.noBilder


Dokumenter
Lenker
Følg pressemeldinger fra Nasjonal kommunikasjonsmyndighet
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Nasjonal kommunikasjonsmyndighet på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Nasjonal kommunikasjonsmyndighet
Fem mobilvett-reglar i påska16.4.2025 08:27:32 CEST | Pressemelding
Enten du skal på fjellet, til sjøs eller flykte andre stader i påska, har dei fleste av oss med seg mobilen og smartklokka. Men kan du eigentleg stole på teknologien?
Ikke alle vil ha fiberbredbånd14.4.2025 14:01:57 CEST | Pressemelding
Selv om fiberdekningen i Norge er høy, velger fortsatt mange husstander å ikke koble seg til fibernettet. – Dette kan gi fremtidige utfordringer når samfunnet vårt krever mer bredbåndskapasitet enn det vi ser behovet for i dag.
God helg - nå er det mindre sjans for å bli svindlet11.4.2025 09:56:12 CEST | Pressemelding
Svindlere kan stå bak mer enn 500 telefonforsøk i sekundet mot norske mobilkunder, men innen tacoen serveres på fredag er sjansen for å bli svindlet over telefon betraktelig lavere.
Etterlyser utstyr som er avhengig av 2G-nett7.4.2025 13:51:29 CEST | Pressemelding
Nkom skal undersøke om det er sikkerhet- og beredskapssystemer som ikke vil virke etter at 2G-nettet slukkes. Nå bes offentlige og private virksomheter om å melde fra.
Nå må smartklokken din bli sikrere2.4.2025 12:04:21 CEST | Pressemelding
Utstyr som kan kobles på internett må følge nye sikkerhetskrav fra 1. august. Produsenter og importører bør allerede nå sette seg inn i de nye reglene.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom