Tilsynsrapport truleg klar før jul
I haust har det vore fire hendingar som har ført til at folket har hatt avgrensa eller ingen moglegheit til å kontakte naudetatane. Nkom arbeider med tilsynsrapport som skal omfatte alle desse, og den skal etter planen vere klar før jul.
Dette er hendingane:
- 29. august var 112 råka av utfall i nesten 2,5 timar, og innringarane fekk ikkje kontakt med naudsentralane.
- 16. september oppstod det ein feil som gjorde at samtalar til naudnumra blei oppfatta som stumme anrop hos naudetatane. Anropa frå Telenors kundar til 113 viste dessutan tidvis feil telefonnummer frå innringar.
- Utfallet natta mellom 17. og 18. oktober varte i over tre timar. Naudnumra 110 og 112 blei råka, men situasjonen blei avhjelpt av reserveløysingar.
- 13. november opplevde Telenor feil på fleire system knytta til mobilnettet. 110, 112 og 113, pluss 02800, fungerte ikkje som normalt frå 10.25 til 16.40. I tillegg var det i same periode lang oppkoplingstid for vanlege samtalar.
— Allereie etter første hending 29. august varsla Nkom tilsyn mot Telenor. Diverre har fleire hendingar ført til at tilsynet er utvida i fleire rundar, og det tek derfor lengre tid å ferdigstille denne, seier direktør i Nkom John-Eivind Velure.
Han sier vidare:
— Vi forstår at mange har behov for å få svar på kvifor dette har skjedd og kva konsekvensane blir for Telenor, og vi kan forsikre om at vi jobbar så effektivt og grundig som mogleg. Vi planlegg å ferdigstille tilsynsrapporten før jul. I den samanheng vil vi offentliggjere våre hovedfunn og førebelse konklusjon i saka.
Telenor vil få tre veker på å kome med si tilbakemelding.
Nøkkelord
Kontakter
Rita Lund ThuneKommunikasjonsdirektørNasjonal Kommunikasjonsmyndighet
Tel:+47 922 06 466rlt@nkom.noBilder
Følg pressemeldinger fra Nasjonal kommunikasjonsmyndighet
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Nasjonal kommunikasjonsmyndighet på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Nasjonal kommunikasjonsmyndighet
Problemer med å nå fram til nødnummer13.11.2024 12:15:15 CET | Pressemelding
For fjerde gang fører problemer i Telenors nett til at mange i hele Norge sliter med å komme gjennom på telefon til politi, brann og AMK.
Nye råd skal gi tryggere datasentertjenester8.11.2024 07:21:45 CET | Pressemelding
Myndighetene kommer med nye anbefalinger for kjøp av datasentertjenester i Norge.
Hever beredskapen i forbindelse med ekstremværet “Jakob”30.10.2024 15:20:16 CET | Pressemelding
Ekstremværet «Jakob» er varslet å treffe store deler av Møre og Romsdal, Vestland og Rogaland. Nkom har hevet beredskapen, og bedt ekomaktørene om å ha lav terskel for å rapportere om hendelser.
Klarer du deg en uke uten internett og mobil?29.10.2024 11:00:18 CET | Pressemelding
Ekstremvær og planlagt vedlikehold er hovedgrunnene til at vi mister mobil- og internettilgang. Har du tenkt over hva du skal gjøre om du ikke kan ringe eller få tak i informasjon slik du pleier? Her får du fem tips på “ekom-prepping”.
John-Eivind Velure blir ny direktør i Nkom25.10.2024 12:30:08 CEST | Pressemelding
John-Eivind Velure blir ny direktør i Nasjonal kommunikasjonsmyndigheit (Nkom). Han vart utnemd i statsråd 25.oktober 2024
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom