Storcash flytter– Bli med på Innflyttingsfest!

Vi er glade for å kunngjøre at Storcash flytter til nye og større lokaler i Bergen, hvor vi vil gjøre det enda enklere for våre kunder å handle på proffenes matmarked.

Ansatte ved Storcash Bergen

- Kundene våre har virkelig tatt imot matmarkedet vi har bygget opp, og vi gleder oss til å vise frem vår nye butikk. Den nye butikken vil være lettere tilgjengelig for både nye og eksisterende kunder, forteller butikksjef Kjell Rune Fjørtoft.

For å feire åpningen, inviterer vi alle våre kunder og samarbeidspartnere til en innflyttingsfest mandag 28. oktober kl. 09.00. (butikken åpner for handel fra kl. 07.00).

Det blir gode åpningstilbud og mulighet til å oppleve vårt unike matmarked.

Storcash er Norges største matmarked for profesjonelle kunder*, med et stort og variert utvalg av produkter du forventer å finne på et matmarked; både rene råvarer av høy kvalitet og bearbeidede produkter til svært gode priser. Du finner skreddersydde løsninger for restauranter, kaféer, kantiner, catering, take-away, lag & foreninger, dagligvarebutikker og kiosker. Er det noe du ikke finner, så skaffer vi det!

*For å handle hos Storcash må du være næringsdrivende og registrere deg som kunde.

Vi ser frem til å se deg på feiringen av NYE Bergen Storcash ved Minde Allé 35, mandag 28. oktober kl. 09.00.

Hilsen Kjell Rune Fjørtoft

For mer informasjon eller spørsmål, vennligst kontakt

Kjell Rune Fjørtoft
Butikksjef