Presseinvitasjon: Storcash flytter til nye og større lokaler – bli med på Innflyttingsfest

Vi er glade for å kunngjøre at Storcash flytter til nye og større lokaler ved Forus, hvor vi vil gjøre det enda enklere for våre kunder å handle på proffenes matmarked.

Ansatte ved Storcash Stavanger
Ansatte ved Storcash Stavanger Foto: Storcash

- Etter 15 fine år på Sola, hadde vi rett og slett vokst oss for store til å kunne fortsette å være her. Kundene våre har virkelig tatt imot matmarkedet vi har bygget opp, og vi gleder oss til å treffe enda flere og bli mer tilgjengelig i regionen når vi nå flytter, forteller butikksjef Solvor Stokka.

I tillegg til at butikken blir større, får vi et moderne bygg med et lavere energiforbruk. Med solceller på taket vil vi også få dekket noe av vårt eget energibehov.

For å feire åpningen, inviterer vi alle våre kunder og samarbeidspartnere til en innflyttingsfest mandag 30. september kl. 09:00. (butikken åpner for handel fra kl. 07:00).

Det blir gode åpningstilbud, smaksprøver, konkurranser og servering av kake/kaffe.

Opplev Norges største matmarked for profesjonelle kunder*, med et stort og variert utvalg av produkter du forventer å finne på et matmarked; både rene råvarer og bearbeidede produkter til svært gode priser. Du finner skreddersydde løsninger for restauranter, kaféer, kantiner, catering, take-away, lag & foreninger, dagligvarebutikker og kiosker.

*For å handle hos Storcash må du være næringsdrivende og registrere deg som kunde.

Vi ser frem til å se deg på feiringen av nye Stavanger Storcash ved Forusbeen 248, mandag 30. september kl. 09:00.

For mer informasjon eller spørsmål ta kontakt med

Solvor Stokka
Butikksjef