Maskinentreprenørenes Forbund

MEF styrker laget i region Vest

MEF er svært tilfreds med at Mona Løvås har takket ja til å bli vår nye regionsjef i region Vest. Hennes brede bransjeerfaring vil styrke vår posisjon på Vestlandet og i den løpende oppfølging av våre medlemmer i Nord-Rogaland, Hordaland og Sogn og Fjordane.

Mona Løvås er ansatt som ny regionsjef i MEF region Vest
    • Jeg er veldig stolt av å informere om at Mona Løvås er vår nye regionsjef i region Vest. Med erfaring fra Mesta, SVV, Småkraft og bybanen, og i tillegg erfaring fra ledelse på ulike nivåer, har hun en bakgrunn som er svært godt egnet for stillingen. Vi ønsker Mona velkommen inn i MEF-familien, sier administrerende direktør i MEF Julie Brodtkorb.

Tross utfordrende tider i bransjen, opplever MEF medlemsvekst og aktivitet i hele organisasjonen.
    MEF har gjennom flere år styrket arbeidet i forhold til løpende medlemsservice, juridiske tjenester og utstrakt myndighetskontakt for å ivareta bedriftenes næringspolitiske interesser.

• Med Monas allsidige bransjeerfaring vil hun være en styrke for oss på Vestlandet, og bringe inn kunnskap som løfter hele laget også nasjonalt, sier Brodtkorb.

Kari Druglimo-NygaardKommunikasjonsrådgiverMaskinentreprenørenes Forbund

Tel:41655387kdn@mef.no

Julie Brodtkorb
    Adm. dir Julie Brodtkorb i MEF er fornøyd med nyansettelse i Region Vest

Om oss

MEF er en frittstående bransje- og arbeidsgiverorganisasjon som representerer 2400 små, mellomstore og store bedrifter. Hovedtyngden av medlemsbedriftene driver maskinell anleggsvirksomhet.

MEF i tall:

• 2 400 medlemsbedrifter
    • 40 000 ansatte i medlemsbedriftene
    • 90 mrd. kr i omsetning i medlemsbedriftene
    Gravemaskiner som graver

Følg pressemeldinger fra Maskinentreprenørenes Forbund

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Maskinentreprenørenes Forbund på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Maskinentreprenørenes Forbund