TUI gir bort reiser, men nesten ingen vet det

Vil du lære deg å lage deilig italiensk is eller oppleve ekte portugisisk Fado? I en ny kampanje gir reisearrangøren TUI bort reiser med disse opplevelsene inkludert. Men det er det (nesten) ingen som har oppdaget - ennå.

To jenter på en hengebru på Kreta.
TUI ønsker å inspirere nordmenn til å løfte blikket og oppleve noe nytt på ferie i sommer. Vår nye kampanje innebærer at du kan vinne en ferie og en opplevelse, men det er det (nesten) ingen som har oppdaget ennå. Foto: TUI

Å dra på ferie kan innebære så mye mer enn å sole seg og bade. TUI ønsker å inspirere nordmenn til å løfte blikket og oppleve noe nytt på ferie.

Men i første omgang er det lurt å løfte blikket opp på en oppslagstavle nær deg i forbindelse med den nye kampanjen vår.

Vinn en reise til Roma, Lisboa eller Kreta

– Vi har hengt opp lapper på oppslagstavler i noen utvalgte byer rundt om i Norge. Lappene handler om tre spennende opplevelser du kan melde deg på: lage italiensk is, Fado-konsert og å teste ut livet som havfrue. Men selve gjennomføringen skjer ikke i byen plakatene henger oppe i, men på tre av TUIs reisemål rundt om i verden, nemlig Roma, Lisboa og Kreta, sier kommunikasjonssjef i TUI Norge, Anne Mørk-Løwengreen.

De tre første som finner en av lappene og ringer nummeret som er oppgitt vinner et reisegavekort på 25.000 kroner som skal dekke fly, hotell og selve aktiviteten/opplevelsen.

– Målet med kampanjen er å vise at TUI er "alt en reise kan være". Mange tenker nok fortsatt på oss som en klassisk charteroperatør, men det stemmer ikke. Hos oss kan du bestille helgeturen din til Roma, drømmeferien til Zanzibar eller vinterferien på Gran Canaria. Og på alle disse reisemålene tilbyr vi unike og spennende aktiviteter og opplevelser i tillegg til sol og bad, sier Mørk-Løwengreen.

Sjekk ut din lokale oppslagstavle

I skrivende stund har lappene vært oppe i 5 dager på et tjuetalls utvalgte oppslagstavler i Sverige og Norge, men foreløpig er det bare en person som har lagt merke til dem.

– Vi regnet med at det ville ta litt tid, siden vi har valgt å bruke oppslagstavler og ikke en digital løsning, men at vi bare skulle få en heldig vinner på nesten en uke hadde vi ikke trodd, sier Mørk-Løwengreen.

Det kan altså lønne seg å kaste et ekstra blikk på den lokale oppslagstavlen i hjembyen din. Det er to reiser igjen i potten, og konkurransens siste dag er 13. juni.

Du kan lese mer om oppslagstavlejakten og konkurransebetingelsene her. Vi deler oppdateringer og ledetråder til hva du skal lete etter på TUI Norges Instagram.

Om oss

TUI Nordic  er den ledende reiseoperatøren i Norden. 25 % av de nordiske pakkereisekundene velger TUI.TUI Norge ble etablert i 1973 og tilbyr pakkereiser, fly, hotell og cruise. Noen av våre mest populære reisemål er Kanariøyene, Hellas og Italia. TUI Nordic består av reisearrangørene TUI Norge, TUI Sverige, TUI Danmark, TUI Finland, flyselskapet TUIfly og Nazar. TUI Nordic er en del av TUI Group, verdens største turistkonsern som er virksomme på om lag 180 destinasjoner verden over. TUI har tatt en hovedrolle i arbeidet med å skape en mer bærekraftig reiselivsnæring.

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra TUI Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.