TUIs nye varemerke tar luksus til nye høyder
Denne uken åpnet TUIs første hotell under det nye varemerket, The Mora, dørene. Hotellet på Zanzibar er det første av en rekke hoteller som retter seg mot et eksklusivt kundesegment.
![Bilde av luksussuite](/data/images/public/89238/18141188/5882c7f4-3c8e-420c-a8f3-62133c01107b-w_720.jpg)
The Mora Zanzibar kjennetegnes av avslappet luksus, hvor hotellet tilpasser seg dine individuelle ønsker og behov. Det er ikke tilfeldig at TUI valgte å åpne det første hotellet på Zanzibar.
Øya utenfor Tanzanias kyst er et populært reisemål året rundt. Hotellet ligger ved Muyuni Beach og har 250 suiter. Den nye hotellopplevelsen er skreddersydd for moderne luksus tilpasset hver enkelt gjest.
The Mora Zanzibar ble offisielt åpnet av TUI Groups administrerende direktør, Sebastian Ebel og Zanzibars president, Hans Eksellense Dr. Hussein Ali Mwinyi 12. juni.
![Strand](https://kommunikasjon.ntb.no/data/images/public/89238/18141188/a61f1688-6dc1-4f13-80c8-e700c1ef5555-w_720.jpg)
– Vi utvider nå vår portefølje i luksussegmentet som et ledd i strategien vår. Vi ønsker å tiltrekke nye og eksisterende kunder til våre reisemål over hele verden. Vårt nye varemerke, The Mora, er et svar på en viktig trend, nemlig at unike opplevelser er viktigere enn eiendeler, sier Sebastian Ebel.
TUI Musement tilbyr mer enn 60 opplevelser i Zanzibar. 20 av disse er private utflukter spesielt utviklet for gjestene som bor på The Mora Zanzibar.
– Hotellvirksomheten vår er forberedt på kraftig vekst i tiden framover. Vi har som mål på mellomlang sikt å utvide TUIs portefølje globalt til å omfatte 600 hoteller verden over. Vi er godt på vei mot dette målet allerede, sier Peter Krueger, styremedlem i TUI Group.
TUI samarbeider med den uavhengige stiftelsen TUI Care Foundation for bærekraftig utvikling av turismen på øya. Arbeidet har pågått siden 2016.
Nøkkelord
Kontakter
Anne Mørk-LøwengreenKommunikasjonssjef, NorgeTUI
Tel:+47 99205332anne.lowengreen@tui.noBilder
![Bilde av luksussuite](/data/images/public/89238/18141188/5882c7f4-3c8e-420c-a8f3-62133c01107b-w_240.jpg)
![Strand](/data/images/public/89238/18141188/a61f1688-6dc1-4f13-80c8-e700c1ef5555-w_240.jpg)
Om oss
TUI Nordic er den ledende reiseoperatøren i Norden. 25 % av de nordiske pakkereisekundene velger TUI.TUI Norge ble etablert i 1973 og tilbyr pakkereiser, fly, hotell og cruise. Noen av våre mest populære reisemål er Kanariøyene, Hellas og Italia. TUI Nordic består av reisearrangørene TUI Norge, TUI Sverige, TUI Danmark, TUI Finland, flyselskapet TUIfly og Nazar. TUI Nordic er en del av TUI Group, verdens største turistkonsern som er virksomme på om lag 180 destinasjoner verden over. TUI har tatt en hovedrolle i arbeidet med å skape en mer bærekraftig reiselivsnæring.
Følg pressemeldinger fra TUI Norge
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra TUI Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra TUI Norge
Dette bekymrer oss før sommerferien24.6.2024 06:00:00 CEST | Pressemelding
Her får du fasit på hva nordmenn bekymrer seg mest over før årets sommerferie til utlandet. – Jeg ble litt overrasket, sier kommunikasjonssjef i TUI Norge, Anne Mørk-Løwengreen.
Kjølig sommervær i Norge gir restplass-bonanza18.6.2024 10:00:00 CEST | Pressemelding
Det kjølige og ustabile sommerværet i store deler av Norge har bidratt til en ekstrem etterspørsel når det gjelder restplasser. I tillegg har juli-bestillingene økt med 30 %.
TUI lanserer pakkereiser til Rio de Janeiro11.6.2024 06:00:00 CEST | Pressemelding
Ikoniske strender, Kristusstatuen og sambarytmer. Nå lanserer TUI pakkereiser til Brasil. Denne gangen til den pulserende storbyen, Rio de Janeiro.
TUI gir bort reiser, men nesten ingen vet det7.6.2024 06:00:00 CEST | Pressemelding
Vil du lære deg å lage deilig italiensk is eller oppleve ekte portugisisk Fado? I en ny kampanje gir reisearrangøren TUI bort reiser med disse opplevelsene inkludert. Men det er det (nesten) ingen som har oppdaget - ennå.
Reiseplanene til "folk flest" er upåvirket av økonomi4.6.2024 10:00:00 CEST | Pressemelding
Økonomi påvirker ikke reiseplanene til "folk flest" i Norge. Det viser en ny spørreundersøkelse Kantar Media har gjennomført i mai.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom