King & Caroline – et nytt og elegant utvalg av dekor, interiør og redskaper for din hage

Plantasjen lanserer nå King & Caroline – den unike serien forener klassisk design med funksjonell eleganse, dedikert til å nære både din hage og ditt hjem. Merkevaren er en hyllest til Plantasjens røtter i Kongsvinger og er inspirert av den frodige engelske hagen.

King & Caroline omfatter en bred spekter av produkter, alt fra nøye utformede hageredskaper og plante- og hagemøbler og kjøkkentekstiler. Merkevaren introduserer også innovative løsninger for dyrk-selv-entusiaster (GYO), med plantekasser, plantebord, og selvvanningssystemer.

– Lanseringen av King & Caroline er et stolt øyeblikk for Plantasjen. Det representerer alt vi står for – kjærligheten til planter, engasjement for holdbart design, og ønsket om å bringe mer grønt inn i folks liv. Merkevaren er vår hyllest til Plantasjens fortid og fremtid – og vi gleder oss til å nå dele den med våre kunder, forteller Vibeke Næss, markedssjef i Plantasjen.

Serien inneholder et stort utvalg av potter for inne- og utebruk i ulike farger og materialer, og inkluderer en eksklusiv potteserie i keramikk og metall.

Merkevaren inviterer til et rikt utvalg av produkter i ulike kategorier:

• Oppgrader utekjøkkenet: Serien tilbyr kjøkkenutstyr som forener funksjonalitet med elegansen fra hagen. Designet for å berike matlaging-opplevelsen, samtidig som det estetiske løfter kjøkkenets utseende.

• Skap ditt fristed ute med tidløse og komfortable hagemøbler: King & Caroline hagemøbel-kolleksjonen inviterer naturen inn i uterommet, med møbler som kombinerer tidløs design med komfort, og skaper det ideelle stedet for avslapning og sosiale stunder utendørs.

• Et hav av farger og størrelser for utepotter: Pottene og krukkene er designet for å være et stilfullt tillegg i enhver setting, og tilbyr et bredt spekter av farger og størrelser som passer perfekt til ethvert hjem og hage.

• Gjør hagearbeidet til en glede med holdbarhet og design: King & Caroline hageredskaper er en blanding av holdbarhet og estetikk, og er essensielle for hageentusiaster. Redskapene er både praktiske og visuelt tiltalende, noe som gjør hagearbeidet både enklere og mer tiltrekkende.

King & Caroline vil være tilgjengelig allerede denne uken (uke 14) i alle Plantasjens butikker, samt nettbutikk.

Les mer om King & Caroline her.