Går fra Citycon til Aspelin Ramm

Hanne-Kjersti Aalde blir ny eiendomssjef for Vulkanporteføljen i Aspelin Ramm. Aalde kommer fra stilling som Senior Leasing Manager i Citycon og tiltrer 1. februar.

Hanne-Kjersti Aalde blir ny eiendomssjef for Vulkanporteføljen.
Hanne-Kjersti Aalde blir ny eiendomssjef for Vulkanporteføljen. Foto Katrine Lunke

– Aspelin Ramm er et selskap jeg har fulgt med på i mange år og som driver med spennende byutvikling. Jeg gleder meg utrolig mye til å være med på reisen videre, bli bedre kjent med eiendommene i porteføljen og jobbe sammen med alle de dyktige folkene i selskapet, sier påtroppende eiendomssjef Hanne-Kjersti Aalde.

Aalde blir nå ansvarlig for Vulkanporteføljen etter Anne-Cathrine de Lange som er blitt sjef for eiendomsdrift Aspelin Ramm.

– Jeg er veldig glad i Vulkanområdet, og det blir veldig spennende å kunne være med på å utvikle det videre sammen med teamet og kanskje sette mitt «avtrykk» på området, sier Aalde.

Hanne-Kjersti Aalde har jobbet med eiendom siden 2006, og med næringseiendom siden 2010. Aalde skal rapportere til direktør for eiendom og marked i Aspelin Ramm, Mona Aarebrot, som er veldig fornøyd med ansettelsen.

– Hanne-Kjersti har solid erfaring innenfor næringseiendom og kundeoppfølging. Vi ser frem til å få henne med på laget slik at vi kan videreføre og videreutvikle markedsarbeidet og driften av Vulkanområdet. Vi fikk rekordomsetning i Mathallen i 2023 og Hanne-Kjersti blir en del av et dyktig team som kontinuerlig jobber for å skape gode kundeopplevelser på Vulkan, sier Aarebrot.

Hanne-Kjersti Aalde blir ny eiendomssjef for Vulkanporteføljen.
– Jeg er veldig glad i Vulkanområdet, sier Hanne-Kjersti Aalde.