Aspelin Ramm Eiendom

Rykker opp i Aspelin Ramm

Anne-Cathrine de Lange går fra stillingen som eiendomssjef for Vulkanporteføljen og blir sjef for eiendomsdrift Aspelin Ramm.

Anne-Cathrine de Lange
Anne-Cathrine de Lange Foto Finn Ståle Felberg

Anne-Cathrine de Lange overtar stillingen etter Oddbjørn Berget som har ledet driftsavdelingen i over 20 år, og som nå flytter til Vestlandet.

Anne-Cathrine de Lange har vært ansatt i Aspelin Ramm siden 2018 og har i denne perioden hatt ansvar for forvaltning og drift av Aspelin Ramms eiendommer på Vulkan.

– Jeg har hatt fem fantastiske år med team Vulkan og stortrives i selskapet. Å få muligheter i ny, spennende rolle og fortsatt jobbe tett med teamet er veldig gøy. Jeg gleder meg til utvidet ansvar og ikke minst til å kunne påvirke utviklingen av våre øvrige forvaltningsporteføljer, sier de Lange.

Direktør for eiendom og marked i Aspelin Ramm, Mona Aarebrot, er veldig fornøyd med at Anne-Cathrine de Lange  har takket ja til stillingen som sjef for eiendomsdrift.

– Anne-Cathrine har vist svært gode resultater i perioden som eiendomssjef, både kommersielt og operativt. Vi er derfor glade for at vi har mulighet til å la medarbeidere få utvikle seg og få nye utfordringer i selskapet. Hun overtar som leder for en meget kompetent avdeling og jeg er trygg på at avdelingen under Anne-Cathrine sin ledelse vil videreføre fokuset på kundeopplevd kvalitet og bærekraftig drift av porteføljen, sier Mona Aarebrot.

Anne-Cathrine de Lange blir sjef for eiendomsdrift i Aspelin Ramm.
Anne-Cathrine de Lange blir sjef for eiendomsdrift i Aspelin Ramm.

Om Aspelin Ramm Eiendom

Aspelin Ramm Eiendom har stor respekt for omgivelsene, miljøet og brukerne av byen og prosjektene kjennetegnes av god, gjennomtenkt arkitektur, materialbruk og fokus på de det bygges for; beboerne, leietakerne og byen rundt. Selskapet utfører komplekse prosjekter hvor målet er å skape gode bymiljøer og attraktive byrom. De har blant annet vært sentrale i utformingen av Tjuvholmen, Vulkan, VIA og Sommerro i Oslo, samt Union Brygge i Drammen.

Følg pressemeldinger fra Aspelin Ramm Eiendom

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Aspelin Ramm Eiendom på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Aspelin Ramm Eiendom