8,5 kilometer meter nytt rekkverk på E39 og Riksveg 13

Fire entreprenørar leverte tilbod, og det var Arvid Gjerde AS som fekk kontrakten.
Her er alle dei fire tilboda, ekskl. mva:
Tilbydar | Tilbodssum ekskl. mva: |
Arvid Gjerde AS | 7.264.322,61 |
Autovernmontasje AS |
8.975.420,00 |
Mesta AS |
9.712.523,32 |
SVB Veisikring AS | 10.875.006,00 |
Ferdige til jul
På grunn av karenstid og reglar om klagefrist kan ikkje jobben starta før 4. august.
– Men derfrå går det fort. Alt skal vera ferdig innan 1. desember, og Statens vegvesen krev i kontrakten at 75 prosent av arbeida skal gjerast innan 15. oktober, sseier byggeleiar Einar Stange i Statens vegvesen.
Dette er vegstrekningane
Nye rekkverk på E39 i denne omgang vert sett opp frå Rød i Sveio (Sunnhordland) og sørover til fylkesgrensa mot Rogaland. I tillegg kjem strekninga Våg - Grinde i Tysvær kommune i Nord-Rogaland.
På Riksveg 13 er det strekninga frå Botna bru til Håra i Ullensvang kommune som får nytt rekkverk.
Våg – Grinde er den tyngst trafikkerte strekninga av desse tre. Her er det 9100 køyretøy i døgnet. Det er dette som vert kalla ÅDT (årsdøgntrafikk).
Frå Rød i Sveio og sørover til fylkesgrensa mot Rogaland varierer ÅDTen frå 4000 til 6500. Langs Røldalsvatnet på Riksveg i 13 i Ullensvang er trafikkmengden på 400 køyretøy per døgn.
Stup utfor vegkanten
Mesteparten av jobben er å skifta ut eksisterande stålrekkverk. Det er gammalt og held ikkje mål i høve til dagens krav. Gamle trestolpar gjer at rekkverket er svekt, og fleire stader er det for kort i forhold til dagens retningslinjer. Enkelte stader må vi bruka betongrekkverk fordi det det er stup rett utfor vegkanten.
Fleire stader langs E39 ligg gang- og sykkelvegen heilt i kant med køyrebanen. Her skal eksisterande dobbelt rekkverk eller midtrekkverk erstattast.
Det blir fleire hundre meter plasstøypt betongrekkverk langs Riksveg 13, der vegen fleire stader ligg med stup mot Røldalsvatnet.
– Det finst ingen tommelfingerregel på kor lang levetid eit rekkverk har. Men vi ser at det er mykje gammalt rekkverk langs vegane våre. Inspeksjon er gjennomført og vi ser dette som ei prioritert oppgåve i åra som kjem. Det handlar om å sikra trafikktryggleiken for dei reisande til ei kvar tid, samstundes som vi får mest mogleg igjen for vedlikehaldsmidlane, seier Stange.
Nøkkelord
Kontakter
Einar StangeByggelederStatens vegvesen Drift og vedlikehold
Tel:90596436einar.stange@vegvesen.noBilder


Om Statens vegvesen
Statens vegvesen arbeider for å skape et smart og sammenhengende transportsystem på vei for hele Norge. Det skal være enkelt å reise og transportere varer – på sikre veier tilpasset framtidens behov.
Følg pressemeldinger fra Statens vegvesen
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Statens vegvesen på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Statens vegvesen
Sommer og ferieutfart – hvor mange forventer Vegvesenet på veien i sommer?18.6.2025 16:03:15 CEST | Presseinvitasjon
I forbindelse med sommerferiestart besøker samferdselsminister Jon-Ivar Nygård og vegdirektør Ingrid Dahl Hovland Vegtrafikksentralen øst i Oslo, fredag 20. juni kl. 13.30.
Anmelder hærverk på asfalteringsutsyr på riksveg 4 ved Einavollen18.6.2025 15:14:54 CEST | Pressemelding
Sist helg ble det gjort hærverk på utstyr som stod klart for asfaltering på riksveg 4 ved Einavollen. Saken blir politianmeldt.
Setter opp 750 meter med fanggjerder i Drivdalen18.6.2025 14:42:40 CEST | Pressemelding
Mandag 23. juni starter forberedelsene til etablering av 750 meter med fanggjerder langs E6 i Drivdalen i Oppdal kommune. Det blir redusert framkommelighet.
Her testes fremtidens tungtransport på E618.6.2025 12:57:25 CEST | Pressemelding
Lastebiler på E6 som mottar og reagerer på digitale varsler om vegarbeid, uten at sjåførene er direkte involvert? Statens vegvesen testet automatisert tungtransport natt til onsdag, og gjorde interessante funn.
Nye skilttavler i lavlandet varsler vindstyrken oppe på Dovrefjell18.6.2025 12:39:33 CEST | Pressemelding
Nye digitale skilttavler langs E6 og E136 gir bilistene viktig informasjon om vindstyrken på Dovrefjell før de starter turen opp mot fjellet.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom