Ønsker du nyheter fra Møller Mobility Group: klikk her.

Ønsker du nyheter fra Volkswagen Norge: klikk her.

Ønsker du nyheter fra Audi Norge: klikk her.

Ønsker du nyheter fra Škoda Norge: klikk her.

Ønsker du nyheter fra Cupra Norge: klikk her.

Volkswagen Commercial Vehicles, Argo AI og MOIA viser frem den første ID.BUZZ-prototypen for selvkjørende biler8.9.2021 12:54:14 CEST | Pressemelding

• Utviklet for å redusere køer og øke tryggheten i byer • Presentasjon på Volkswagen-konsernets arrangement «New Auto Night», kvelden før IAA Mobility 2021 • Selvkjørende biler basert på fremtidig ID. BUZZ bruker en kombinasjon av kameraer, lidar- og radar-sensorer • Tas først i bruk av mobilitetsleverandøren MOIA Hanover/München, 5. september 2021: – Med svart-hvitt kamuflasjemønster og høye takstrukturer ruller den stille inn i hallen der Volkswagen-konsernets arrangement New Auto Night finner sted kvelden før IAA Mobility 2021: En av de første selvkjørende testbilene av den fullelektriske ID. BUZZ AD (Autonomous Driving), fra Volkswagen Commercial Vehicles.

Multivan – maksimal fleksibilitet gir frihet22.4.2021 16:50:39 CEST | Pressemelding

Multivan er en virkelig forvandlingsmester: Familiebil, VIP-transport, bilen for de aktive med mye sportsutstyr, med overnattingsmulighet og kan benyttes som flyttebil – det er en bil for det meste. Da den første generasjonen ble lansert i 1985, slo konseptet gjennom og dette er modellens DNA. Hver nye generasjon er blitt ytterligere perfeksjonert. Nå lanseres en ny Multivan, med det mest fleksible interiørsystemet noen gang.

Nye Volkswagen Caddy: Sniktitt før verdenspremieren i februar28.1.2020 16:08:58 CET | Pressemelding

• Siste

Ønsker du nyheter fra Møller Mobility Group: klikk her.

Ønsker du nyheter fra Volkswagen Norge: klikk her.

Ønsker du nyheter fra Audi Norge: klikk her.

Ønsker du nyheter fra Škoda Norge: klikk her.

Ønsker du nyheter fra Cupra Norge: klikk her.