Øystein SchmidtPressesjef

Øystein har jobbet med kommunikasjon i over 20 år og kan vise til 12 års erfaring som journalist, blant annet for TV 2 og Finansavisen. Jobber du for pressen og/eller har generelle spørsmål om Danske Bank i Norge er han riktig person å kontakte. Søker du en av bankens mange eksperter setter han deg i kontakt med riktig vedkommende så raskt som mulig.

Tel:951 47 645oystein.schmidt@danskebank.no

Christian LieSjefstrateg

Christian er en av de mest ettertraktede økonomiekspertene i Norge, og bidrar regelmessig med analyser, uttalelser og skråblikk på alt som rører seg av global økonomi. Har vært innom mang et TV/radio-studio og versert i utallige artikler de siste årene. Global økonomisk utvikling, markedene i USA, handelskrig, Kina-utvikling – dette er bare noe Christian har kontroll på. Har egen podcast, fast kommentatorspalte i Finansavisen og reiser land og strand rundt med foredrag der grafer og økonomisk humor går hånd i hånd (!)

Tel:990 09 776CLIE@danskebank.no