Danske Bank
Danske Bank

Silje Linnerud NæssKommunikasjonsdirektør

Silje har det overordnede ansvaret for kommunikasjonsarbeidet i Danske Bank i Norge, og har jobbet med kommunikasjon i over 15 år. Hun har erfaring fra TV- og PR-bransjen, og var kommunikasjonssjef i SpareBank1 Gruppen før hun kom til Danske Bank i 2017.

Jobber du for pressen og/eller har generelle spørsmål om Danske Bank i Norge er hun riktig person å kontakte. Søker du en av bankens mange eksperter setter hun deg i kontakt med riktig vedkommende så raskt som mulig.

Tel:92 44 57 92silje.naess@danskebank.no

Danske Bank er en nordisk universalbank med sterke regionale røtter og tette forbindelser til resten av verden. I mer enn 150 år har vi hjulpet mennesker og virksomheter i Norden med å innfri deres ambisjoner. I Norge er vi den 3. største banken. 

Vi ønsker å skape langsiktig verdi for alle de som stoler på oss – våre kunder, aksjonærer og de samfunn vi opererer i.

Vårt mål er å bli anerkjent som den mest betrodde finansielle partneren ved å gjøre det enkelt å ta viktige økonomiske beslutninger og enkelt å bruke banken. I Norge har vi rundt 1.100 medarbeidere - hovedsaklig ved våre kontorer i Trondheim og Oslo - som hver dag jobber for akkurat disse målene.

Danske Bank er en nordisk universalbank med sterke regionale røtter og tette forbindelser til resten av verden. I mer enn 150 år har vi hjulpet mennesker og virksomheter i Norden med å innfri deres ambisjoner. I Norge er vi den 3. største banken. 

Vi ønsker å skape langsiktig verdi for alle de som stoler på oss – våre kunder, aksjonærer og de samfunn vi opererer i.

Vårt mål er å bli anerkjent som den mest betrodde finansielle partneren ved å gjøre det enkelt å ta viktige økonomiske beslutninger og enkelt å bruke banken. I Norge har vi rundt 1.100 medarbeidere - hovedsaklig ved våre kontorer i Trondheim og Oslo - som hver dag jobber for akkurat disse målene.