Her er prisen på Audis nye e-tron27.8.2019 12:00:00 CEST | Pressemelding

Lavere vekt, ny drivlinje og økt effektivitet 120 kWh hurtiglading med opptil 80 prosent batterikapasitet på 30 minutter To elektriske motorer med en samlet effekt på 313 hk Launch Edition fra 499.000,- inkludert frakt og levering i Oslo Salgsstart 2. september og planlagt utlevering av biler i 2019 Etter tidenes salgssuksess for Audi i Norge med Audi e-tron 55, åpner salget av den nye og rimeligere versjonen Audi e-tron 50. Lanseringsutgaven koster 499.000 kroner. - Audi investerer tungt i elektrifiseringen av den internasjonale bilparken og det slår særlig godt ut i det norske markedet. En stor premium-SUV med mye utstyr fra Audi til denne prisen, det vil jeg beskrive som nesten oppsiktsvekkende, sier Elin Sinervo, direktør for Audi Norge i Harald A. Møller. Audi e-tron 50 quattro er nær identisk med Audi e-tron 55 quattro, som allerede har sørget for at 2019 blir tidenes beste år for Audi i Norge. Også Audi e-tron 50 quattro kommer med mye utstyr inkludert som standard. I Norge blan

20 år som Norgesfavoritt: Nye Audi A6 allroad quattro5.6.2019 09:04:48 CEST | Pressemelding

Ny generasjon med slående design, omfattende utstyrspakker og utmerkede offroadegenskaper Kraftfulle V6 TDI-motorer med 48V mildhybridsystem og 2,5 tonn tillatt tilhengervekt Adaptivt luftunderstell som gir opptil 60 mm variabel bakkeklaring som standard 20 år etter debuten lanseres fjerde generasjon Audi A6 allroad quattro. Firehjulsdrift, adaptivt luftunderstell og øk bakkeklaring er standard – den er som skapt både for krevende norske hytteveier, og for motorveiene ut av byen. I 1999 var Audi A6 allroad quattro en pioner, som var med på å skape en ny bilklasse. Like veltilpass i terrenget som på veien. Med et slåene utseende og omfattende utstyrsnivå, etablerte den seg raskt som en uovertruffen allrounder – og norgesfavoritt. - Audi A6 allroad quattro har vært en veldig populær bil i Norge siden den kom på markedet for 20 år siden, og nå gleder vi oss til en helt ny utgave av den allsidige familiebilen. Kombinasjonen av en praktisk stasjonsvogn med lekkert design, rommelig interiør,

Nye Audi A4: Sportsligere og skarpere15.5.2019 12:48:59 CEST | Pressemelding

Nytt designspråk gir A4 tilhørighet til den store prestisjeklassen Fullt oppkoplet mot Internett, og med ny MMI-betjening Mildhybrid elektrifisering gir mer komfort og lavere forbruk S4 TDI kombinerer V6 TDI med elektrisk kompressor og 48-volt elektrisk anlegg. A4 utgjør kjernen i merket Audi. Etter fire års produksjon, blir den suksessfull mellomklassemodellen enda strammere og sportsligere. Eksteriøret oppdateres i samsvar med merkets nye designspråk, og det store MMI-touchpanelet gir en betjening som kundene vil kjenne fra sine smarttelefoner. Singelframe-grillen blir nå bredre og flatere; de horisontale linjene understreker bredden foran og bak. Sideprofilen er definert av distinkte muskler over støtfangerne, og den lavere skulderlinjen mellom dem. De sterke konturene over hjulhusene gjør qattro-genene godt synlige utvendig. LED-hovedlys blir nå standard på Audi A4. En ny verden: connectivity MMI-touchpanel med akustisk tilbakemelding erstatter vri- og trykkebryteren. TFT-panelet h
  • Siste
  • >>