Thon Hotels

Vi lytter og heiser flagget

Del
Mange har oppfattet vår avgjørelse om ikke å ha pride-flagget på våre hoteller som at vi ikke støtter pride-markeringen. Det gjør vi absolutt.
Thon Hotels feirer mangfoldet
Thon Hotels feirer mangfoldet

Mangfold, inkludering og toleranse er sentrale verdier i hele Olav Thon Gruppens forretningsstrategi. Vi har en lang tradisjon med å jobbe for like muligheter og å markere pride på våre hoteller. Men når engasjerte medarbeidere og venner oppfatter at vi tar avstand fra verdiene vi står for, har vi undervurdert kraften og signaleffekten av å ikke heise pride-flagget mens vi feirer mangfoldet.

- Derfor endrer vi beslutningen og heiser flagget, sier Morten Thorvaldsen, konserndirektør i Thon Hotels. Mangfold, inkludering og toleranse er en forutsetning for vår virksomhet og drift. Vi håper og gleder oss til folk tar til gatene og markerer pride også i år, det skal mange av våre ansatte gjøre. Vi vil også vise vår støtte i sosiale medier og på hotellene våre. 

Nøkkelord

Kontakter

Bilder

Thon Hotels feirer mangfoldet
Thon Hotels feirer mangfoldet
Last ned bilde

Om Thon Hotels

Thon Hotels
Thon Hotels
Stenersgata 2A
0184 Oslo

+47 23 08 00 00https://www.thonhotels.no

Thon Hotels er en av Norges største hotellkjeder, og er en del av Olav Thon Gruppen. I Norge finnes ca. 80 hoteller, 8 i Brussel og 1 i Rotterdam. Thon Hotels har over 2,6 millioner gjestedøgn i løpet av et år. 

Thon Hotels har gjennomgått en omfattende oppussing de siste årene. Thon-hotellene er blitt fargerike og har fått en lekker design. Bak oppussingen står Sissel Berdal Haga Thon, designansvarlig i Olav Thon Gruppen, og interiørarkitekt MNIL Trond Ramsøskar.

Følg pressemeldinger fra Thon Hotels

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Thon Hotels på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Thon Hotels

Thon Hotels er bransjevinner i Norsk Kundebarometer 20248.5.2024 13:04:25 CEST | Pressemelding

Thon Hotels gikk til topps i sin bransje i Norsk Kundebarometer for 2024. Undersøkelsen måler tilfredshet og lojalitet blant norske forbrukere og er gjennomført av Barcode Intelligence og Norstat Norge i samarbeid med Handelshøyskolen BI. Kundetilfredshet er det viktigste parameteret som forteller noe om kvaliteten i leveransene fra bedriften, sett fra kundens ståsted. – Vi går på jobb hver eneste dag med mål om å sette farge på dagen og å begeistre gjestene våre. Topprangeringen i Norsk Kundebarometer er en utmerkelse til alle medarbeiderne i Thon Hotels, uttaler Morten Thorvaldsen, konserndirektør i Thon Hotels. Vi ser tydelig at vårt langsiktige arbeid med å satse på bærekraft og å utvikle tjenester som møter kundenes behov, blir lagt merke til og satt pris på. Kundebarometeret er ytterligere bevis på at vi er på rett vei, og det inspirerer oss, sier Morten Thorvaldsen.

I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye