Verdenslansering av Burn Mango i Norge
Hvert år jakter Burn på nye DJ-talenter gjennom programmet Burn Residency og har samarbeidet med store DJ-er som David Guetta, Avicii og Carl Cox. Musikksatsningen til Burn videreføres og nå har den norske DJ-en Alan Walker signert en avtale med Burn, der det vil være spesielt fokus på den svenske festivalen Summerburst. I løpet av året skal Burn sende en heldig vinner til Sverige både for å oppleve festivalen og få et helt spesielt møte med Alan Walker selv.
– Burn Residency er et kult konsept som gir yngre DJ-talenter muligheten til å komme opp og fram, og jeg synes det er gøy at en såpass stor merkevare som Burn har ekstra stor fokus på musikk. Jeg gleder meg til å samarbeide tett med Burn i tiden som kommer, både når det gjelder Burn Residency og lanseringen av Burn Mango, men ikke minst vår helt nye plattform for musikkopplevelser forteller Alan Walker.
Verdensnyhet slippes i Norge
Samtidig som samarbeidet med Alan Walker lanseres er Norge det første landet som slipper den internasjonale nyheten Burn Mango. Det siste tilskuddet i Burn-familien har en frisk og tropisk smak, og er allerede å finne i flere butikkhyller i Norge.
– Burn har etablert seg som en av de store energimerkene i Norge, og Norge har gjennom flere år vært blant de største markedene til Burn. Det er grunnen til at vi bringer den spennende nyheten Burn Mango til Norge, som første land i verden, forteller Joakim Lien, Marketing Manager i Burn Energy Norge.
– Dette er en smak norske forbrukere liker og vi kan allerede bekrefte at Burn Mango har blitt tatt godt i mot av våre kunder, avslutter Joakim.
Ny og banebrytende musikkplattform
I tillegg til å sende en heldig vinner til Summerburst, presenterer Burn i samarbeid med Alan Walker en ny og banebrytende musikkplattform. Der får norske fans, også kalt «Walkers», muligheten til å oppleve Alan Walker gjennom bruk av teknologi, på en helt ny og spennende måte. Mer informasjon om dette kommer senere.
For mer informasjon
- Joakim Lien, Marketing Manager i Burn Norge,
mob: 45279868, mail: joakim.lien@monsterenergy.com
Nøkkelord
Bilder
Om Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
Robsrudskogen 5
1471 Lørenskog
+47 67 92 40 50http://www.coca-cola.no
Om Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
The Coca-Cola Company (TCCC) er verdens ledende produsent av alkoholfrie drikkevarer. Oppskriften på Coca-Cola ble laget i 1886 av apotekeren John S. Pemberton i Atlanta, USA, og i Norge kom Coca-Cola på markedet i 1926. Coca-Cola Norge eier og leder merkevarene mens Coca-Cola Europacific Partners Norge AS (CCEPN) har ansvaret for produksjon, salg og distribusjon av Coca-Cola i Norge. Fra produksjonsanlegget på Lørenskog, like utenfor Oslo, markedsføres og distribueres Coca-Cola®, Coca-Cola Zero Sugar®, Fanta®, Sprite®, Sprite zero®, Urge®, bonaqua®, fuzetea®, Powerade®, MER®, COSTA® og CHAQWA®. Coca-Cola Europacific Partners Norge har i overkant av 550 ansatte i Norge, og Coca-Cola Norge har rundt 10 ansatte.
Se www.coca-cola.no for mer informasjon.
Følg pressemeldinger fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Coca-Cola Norge og Coca-Cola Europacific Partners Norge
Juletraileren skal Norge rundt – her stopper den14.11.2024 09:54:20 CET | Pressemelding
Det har blitt en populær førjulstradisjon at den ikoniske juletraileren besøker tettsteder og byer landet rundt. Om ikke lenge starter årets rundtur, her finner du stoppestedene.
Emma Steinbakken skal holde sin første julekonsert – på hemmelig sted11.11.2024 08:30:00 CET | Pressemelding
Emma Steinbakken forteller nå om et eksklusivt samarbeid med det verdenskjente musikkonseptet Coke Studio her i Norge. Resultatet blir hennes første julekonsert noensinne. Sted er foreløpig hemmelig
Ny kampanje fra Coca-Cola – tar utgangspunkt i norsk fredagsfavoritt2.10.2024 13:49:54 CEST | Pressemelding
Få elsker sin taco så høyt som oss nordmenn. Dette har Coca-Cola merket seg. Selskapet lanserer nå en ny kampanje – spesielt utviklet for Norge og Norden – der fredagstacoen står i fokus. «Where there are tacos, there’s Coca-Cola», sier selskapet selv.
Ny sjef for Coca-Cola Europacific Partners i Norge4.9.2024 10:26:26 CEST | Pressemelding
Per Olav Loftskjær er ny administrerende direktør for Coca-Cola Europacific Partners (CCEP) i Norge. Per Olav overtar etter belgiske Carl Lescroart, som tar over lederrollen for CCEP i Belgia.
Femti år med tekst under korken23.7.2024 08:51:41 CEST | Pressemelding
Visste du at de små tekstene under korkene på glassflaskene til Coca-Cola kalles «gorker»? Nå fyller de femti år, og selskapet inviterer nordmenn til å foreslå nye tekster til undersiden av korkene.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom