Utsatte kamper i Fjordkraft-ligaen, Kvinner Elite og 1 div menn

NIHF presiserer at utsatte kamper innen topphockeyen, definert som Fjordkraft-ligaen, Kvinner Elite og 1. div. menn senior, vil bli satt opp igjen, også etter 1. desember. NIHF ønsker at disse seriene ferdigspilles med det antall kamper som er satt opp, og har derfor prioritert disse. Det samme gjelder for barneidretten (U8-U13).

Kamper i serier utenfor dette nivået, terminfestet etter 1. desember, som ikke kan spilles på oppsatt dato, vil bli endelig avlyst. Dette gjelder kamper i ungdomsishockeyen (U14 til U21).

Årsaken til dette er at alle våre kamper spilles i de samme hallene, og vi ønsker med dette å sikre gjennomføringen av topphockeyen, samt aktiviteten til de aller minste.