Tommy Tokyo er ute med «Country Girl»

Foto: Louie Young Ottosen

Dette er den tredje singelen fra Tommy Tokyo kommende album, som er ute på Drabant Music i dag.

«Country Girl» følger de allerede brilliante smakebitene som er «Gloomsville» og «The Extra Mile». Denne gangen handler det for Tommy om å være ute på reise i musikkens tjeneste, og er musikalsk sett både oppløftende og nedpå på én og samme tid.

– Det er om å forlate hjemmets trygge rammeverk, sier han.

– Og det er jo noe som fører til en umiddelbar lengsel hjem igjen til både «Country Girl» og barna. Samtidig er det et faktum for meg at scenenes tiltrekningskraft er stor.

Vi gleder oss til å presentere resten av albumet The Remaining Days of Life, som kommer på nyåret. Hør «Country Girl» her!

Foto: Louie Young Ottosen
Singelcover for «Country Girl»

Jeg tror ikke på sjangere, jeg tror på musikk som har et punkt hvor du treffer et annet menneske. (Ole Paus)

Vi representerer deLillos, CC Cowboys, Oslo Ess, The Dogs, Ole Paus, Savoy, Anja Garbarek, Ida Jenshus, Inge Bremnes, Knut Anders Sørum, Magne Furuholmen, Anna Kajander, Temporary, Marianne Sveen, Raga Rockers, Michael Krohn, Lila, Falkevik, Viktor Wilhelmsen, Tommy Tokyo, WE, Rokusho, Narum, Casa Murilo, Munroe / Knutsen, Waaktaar & Zoe, The Sleepends, Beckstrøm Kvartett, Ingrid Lovise, Trang Fødsel, Zuma, Pine Lake, daelen, Follow That Dream, The Contenders og 4ETG.

Asbjørn Ribe kickstarter det nye året med ny singel!4.1.2021 07:00:00 CETPressemelding

Når selv visesangeren må ty til rock. Den nylig Spellemannsnominerte artisten Asbjørn Ribe er ute med singelen "Et perfekt bål", som er første smakebit fra hans kommende soloalbum som slippes høsten 2021. Hør "Et perfekt bål" her! Asbjørn Ribe er kjent for sine varme tekster og gode meloditeft, men den rolige stilen må nå legges litt til side. Etter 10 år og fire soloplater som bejublet norskspråklig vise-pop artist var tida inne for noe nytt. Noe større, noe mer ulydig, mer rock, flere ting oppi gryta, nye produsenter, nye musikere, nye studioer, og nye sterke sanger... Mer av alt! Nå er jeg veldig klar for et nytt år, et flammende bål, og det kan ikke vente – ny låt er ute første januar, og den måtte rocke mer!» Sier Ribe. Dropbox med WAV, cover, bilder og metadata Asbjørn Ribe Et perfekt bål - single Release: 01.01.21 Label: SkiPop Records/Altenburg Skivbolag Product code: ALT012S1 ISRC: NO36G2101020 UPC: 195497640256 Tekst og musikk: Asbjørn Ribe Produsent: Christian Engfelt Tromme