Tilbakekalling av sjokoladeplate fra Go’Vegan
Produktet produseres i en sjokoladefabrikk og spor av melk kan forekomme. I dette tilfelle har det skjedd en feil i produksjonen, som gjør at mengden av melk kan være høyere enn spormengder.
Produktet kan trygt spises av alle andre.
Produktet kan leveres tilbake til butikk.
Kontakter
Sofie Oraug-RyghDirektør kommunikasjon og myndighetskontakt
Tel:97 77 24 83sofie.rygh@scandza.comOm Scandza
Følg pressemeldinger fra Scandza
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Scandza på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Scandza
Synnøves Rabagast går for gull under NM i ost!21.10.2021 16:46:18 CEST | Pressemelding
NM i ost arrangeres i Oslo på DOGA den 22. oktober. 56 ysterier har sendt inn ca. 250 oster. Blant dem finner du Rabagast som er laget på Synnøves ysteri i Namsos.
Jordanes vurderer notering av Scandza på hovedlisten ved Oslo børs - Siv Jensen styreleder1.9.2021 20:03:21 CEST | Pressemelding
Jordanes vurderer å børsnotere sitt største porteføljeselskap, Scandza, som er kjent for sterke merkevarer som bla Synnøve, Sørlandschips, Finsbråten, Leiv Vidar, Go’ Vegan.
Scandza owner Jordanes acquires Umoe Restaurants17.8.2021 09:51:05 CEST | Press release
Jordanes AS, owner of the Scandza Group, has reached an agreed with Umoe AS to acquire 100% of the shares in Umoe Restaurants AS. At the same time, Jens Ulltveit-Moe becomes a shareholder in Jordanes and a Director of the Board.
Tirl Eckhoff velger Mylk™.5.8.2021 12:30:37 CEST | Pressemelding
Verdens beste skiskytter, Tiril Eckhoff skal være med å løfte frem Mylk™ fra Berit™. Tiril har stabilisert seg på et helt nytt nivå og vært i toppen av verdenscupen flere år på rad. Sist sesong vant hun både verdenscupen og flere gull i VM. Nå ønsker hun å løfte frem en av grunnene til at hun har lykkes - viktigheten av å få i seg nok mat og riktig mat.
Synnøve treffer unge med animasjon6.7.2021 16:56:56 CEST | Pressemelding
Med mindre budsjetter enn sine konkurrenter måtte Synnøve Finden tenke smartere for oppnå like mye oppmerksomhet. Med en gjennomarbeidet visuell identitet, smart mediaplassering og animasjon klarte de det.