Tilbakekalling av Mills Plantemajones på tube

Mills Plantemajones med best før-merking 10.12.22 tilbakekalles fra markedet.

Som følge av svikt i prosedyrer kan noen tuber Mills Plantemajones inneholde spor av Mills Ekte Majones.

Mills Ekte Majones inneholder egg, som er et allergen. Personer med allergi for egg kan reagere på dette. Innholdet er trygt å spise for personer uten denne type allergi.

Mills AS beklager at dette har skjedd, og kaller tilbake produktene fra markedet. Det gjelder produkter merket Mills Plantemajones med best før dato 10.12.22. Det gjelder ikke andre emballasjetyper eller andre produkter fra Mills AS.

Dersom du har kjøpt produktet og ønsker refusjon kan du ta kontakt med vår forbrukerservice på telefon tlf.: 800 35 036, eller forbrukerservice@mills.no