Thulsa Doom tilbyr fatalisme og dans!

Så hvordan er dagen din? Ikke sikker? Jobber du skikkelig hardt? Ikke egentlig? Hvordan føler du deg? Både litt oppgitt og litt manisk på samme tid? Dette splitter nye sporet fra Thulsa Doom tilbyr fatalisme og dans. Det er ikke et deprimerende eller negativt innhold, det er frigjørende og intimt. Det kiler.

Hør låta HER

- "Die Like an Aviator er" veldig groovy. Overrasker det deg? Vel, det er faktisk et parti her som bandet refererer til som «Miami Vice» partiet. Vi håper du liker denne. Og du vet at hver gang du lytter, så elsker Thulsa Doom deg litt mer." - Thulsa Doom

For kort tid siden slapp bandet den første singelen; "Endless, Unless" fra det kommende albumet "Ambition Freedom". Nå varmes det opp til albumslipp 12. november med en herlig andrelåt, nemlig "Die Like an Aviator"!