TECO 2030 flytter inn i nye og større lokaler på Lysaker

Lysaker, 1. september 2021 – Det norske teknologiselskapet TECO 2030 har nå så mange ansatte at de gamle kontorlokalene har blitt for små. Selskapet har derfor i dag flyttet inn i nye og større lokaler på Lysaker Torg 45, like utenfor Oslo.
TECO 2030 har flyttet inn i nye kontorlokaler på Lysaker Torg 45.

– Vi gleder oss til å kunne ønske våre ansatte velkommen til det nye kontoret så snart koronasituasjonen gjør det mulig, og til å kunne invitere kunder og kontakter på besøk til oss, sier Tore Enger, konsernleder for TECO 2030 ASA.

– Vi har ansatt mange i løpet av det siste året, og vi trenger derfor nå mer plass. TECO 2030 har nå 22 ansatte. Til sammenlikning hadde vi null ansatte for bare litt over ett år siden, sier Enger.

TECO 2030 har hovedkontor på Lysaker og har i tillegg kontorer i Miami og Singapore. Atten av de ansatte i TECO 2030 vil ha kontorplass i de nye kontorlokalene på Lysaker, som er bare et steinkast unna de gamle lokalene.

Til tross for flyttingen, forblir kontaktdetaljene til TECO 2030 uendret. Send en e-post til post@teco2030.no eller ring 67 20 03 00 dersom du ønsker å komme i kontakt med oss.

For mer informasjon, vennligst kontakt:
Tore Enger, konsernleder for TECO 2030 ASA. +47 920 83 800, tore.enger@teco2030.no

Om TECO 2030

TECO 2030 er et ungt og ambisiøst selskap som ble etablert høsten 2019, og som ønsker å bidra til den grønne omstillingen innen maritim sektor ved å tilby teknologi som hjelper skip med å bli mer miljø- og klimavennlige. TECO 2030 har som mål å bli en av de ledende leverandørene av nullutslippsteknologi til den maritime industrien, og utvikler hydrogenbaserte brenselceller som gjør at skip og andre tunge applikasjoner og kjøretøyer vil kunne operere helt utslippsfritt. TECO 2030 utvikler også andre teknologiske løsninger som kan hjelpe den maritime sektoren med å redusere sine utslipp, slik som systemer for eksosrensing og karbonfangst og -lagring for skip. Selskapet har hovedkontor på Lysaker, like utenfor Oslo, og er notert på Euronext Growth på Oslo Børs under TECO. TECO 2030 har sitt utspring i TECO Maritime Group, et konsern som har levert teknologi og tjenester til den globale shippingbransjen siden 1994. Mer informasjon er tilgjengelig på www.teco2030.no.

For å se denne videoen, må du gi ditt samtykke øverst på denne siden.Videointervju om TECO 2030Videokanal

TECO 2030 har flyttet inn i nye kontorlokaler på Lysaker Torg 45.

TECO 2030 ønsker å bidra til den grønne omstillingen innen maritim sektor ved å tilby teknologi som hjelper skip med å bli mer miljø- og klimavennlige. Selskapet utvikler hydrogenbaserte brenselceller som gjør at skip og andre tunge applikasjoner og kjøretøyer vil kunne operere helt utslippsfritt. TECO 2030 utvikler også andre teknologiske løsninger som kan hjelpe den maritime industrien med å redusere sine utslipp, slik som systemer for eksosrensing og karbonfangst og -lagring for skip. TECO 2030 ble etablert i 2019 og har hovedkontor på Lysaker, like utenfor Oslo. Selskapet er notert på Euronext Growth på Oslo Børs under TECO. TECO 2030 har sitt utspring i TECO Maritime Group, et konsern som har levert teknologi og tjenester til den globale shippingbransjen siden 1994. Mer informasjon er tilgjengelig på www.teco2030.no.