Team Synnøve klar for årets første Døds Challenge
I 2021 sponser Synnøve verdens første kvinnelige dødseteam og støtter teamet frem mot VM i Døds.
- Vi har ikke ressurser til å arrangere fotballskole eller stafett i hele landet, vi er ikke med i noen skolemelkordning. Vi må være kreative når vi skal konkurrere om folks oppmerksomhet, sier Camilla Christine Hedemark Sterri, Markedssjef i Synnøve.
Team Synnøve består av dødserne Ingrid Bru, Annette Weum og Lina Galaasen Lund. Disse kvinnene skal ta spranget mange ganger frem mot VM. Målet er å sette de tøffeste dødsene.
- Disse tre utøverne passer oss perfekt og det å satse på pionerer faller veldig naturlig for oss. Synnøve Finden var selv en pioner, hun gikk foran, satset og tok spranget akkurat som disse kvinnene, sier Sterri.
Fra og med 26. juni kan man følge Team Synnøves vei mot VM på TV2.
Årets første Døds Challenge for Team Synnøve blir 30. juni under Ekstremsportveko i Voss, eventyret forsetter i Tysnes den 10.juli og alt bygger opp mot den store finalen på Tjuvholmen med VM i Døds 21. August.
TV-serien blir tilgjengelig på TV2 Play 26. juni 2021 kl. 03:00
Team Synnøve - verdens første kvinnelige dødseteam! - Synnøve Finden (synnove.no)
https://play.tv2.no/sport/sportsprogrammer/doeds-or-die/sesong-2021/
Nøkkelord
Kontakter
Camilla Hedemark SterriMarkedssjef
Har ansvaret for yoghurt i Synnøve.
Bilder
Om Scandza
Synnøve i dag
Synnøve Finden er i dag den eneste norske utfordreren til Tine i det norske ostemarkedet. Vi lager norsk ost av norsk melk på våre ysterier i Namsos og Alvdal. De siste årene har vi også utvidet sortimentet vårt. Vi skal tilføre frokostbordet nye gode smaker, og sunnere produkter.
Vi lager det beste av gode norske råvarer, og vi henter hjem det beste av det vi finner ute.
Målet er å være som Synnøve var, hele tiden ligge litt foran, være litt flinkere, litt raskere og litt tøffere enn våre konkurrenter, samtidig som vi aldri skal glemme det vi er, videreforedler av norsk råvare.
Fakta om Synnøve Finden AS 2020
Norsk leverandør til dagligvare, storhusholdning og convenience av mat og drikke.
- Ansatte: 228
- Omsetning: 1,274 MRD
- Melkeforbruk: 130 millioner liter
- Produksjon: 14 000 tonn gul- og brunost
Følg pressemeldinger fra Scandza
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Scandza på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Scandza
Synnøves Rabagast går for gull under NM i ost!21.10.2021 16:46:18 CEST | Pressemelding
NM i ost arrangeres i Oslo på DOGA den 22. oktober. 56 ysterier har sendt inn ca. 250 oster. Blant dem finner du Rabagast som er laget på Synnøves ysteri i Namsos.
Jordanes vurderer notering av Scandza på hovedlisten ved Oslo børs - Siv Jensen styreleder1.9.2021 20:03:21 CEST | Pressemelding
Jordanes vurderer å børsnotere sitt største porteføljeselskap, Scandza, som er kjent for sterke merkevarer som bla Synnøve, Sørlandschips, Finsbråten, Leiv Vidar, Go’ Vegan.
Scandza owner Jordanes acquires Umoe Restaurants17.8.2021 09:51:05 CEST | Press release
Jordanes AS, owner of the Scandza Group, has reached an agreed with Umoe AS to acquire 100% of the shares in Umoe Restaurants AS. At the same time, Jens Ulltveit-Moe becomes a shareholder in Jordanes and a Director of the Board.
Tirl Eckhoff velger Mylk™.5.8.2021 12:30:37 CEST | Pressemelding
Verdens beste skiskytter, Tiril Eckhoff skal være med å løfte frem Mylk™ fra Berit™. Tiril har stabilisert seg på et helt nytt nivå og vært i toppen av verdenscupen flere år på rad. Sist sesong vant hun både verdenscupen og flere gull i VM. Nå ønsker hun å løfte frem en av grunnene til at hun har lykkes - viktigheten av å få i seg nok mat og riktig mat.
Synnøve treffer unge med animasjon6.7.2021 16:56:56 CEST | Pressemelding
Med mindre budsjetter enn sine konkurrenter måtte Synnøve Finden tenke smartere for oppnå like mye oppmerksomhet. Med en gjennomarbeidet visuell identitet, smart mediaplassering og animasjon klarte de det.