
Smoooth Dogg og Klarna lanserer unik kolleksjon

I starten av året ble det offentliggjort at Snoop Dogg blir Smoooth Dogg og går inn som aksjeeier i Klarna. Banken leverer betalingsløsninger til mer enn 4500 norske nettbutikker og er en av de ledende aktørene på dette markedet. Nå blir trinn to i det unike samarbeidet lansert.
Den eksklusive produktserien til Smoooth Dogg og Klarna som blant annet skal selges i Norge består blant annet av g«Gold Peanut Butter», silkemykt sengesett, toalettpapir i kashmir, en smoooth silkemyk kimono og en nesten syv meter høy oppblåsbar sklie. Med disse produktene får nå alle muligheten til å bli like smooothe som Smoooth Dogg.
Snoop: Kjempegøy å skape produktene
- Vi hadde det kjempegøy da vi skapte disse produktene og ser frem til lanseringen. «Gold Peanut Butter» og et silkemykt sengesett er noe enhver «player» trenger, sier Snoop Dogg.
«Get Smoooth»-kampanjen viser at om du er forbruker, butikkeier eller en verdensberømt smooth person som Snoop Dogg, så vil Klarnas produkter gjøre hverdagen din enklere og mindre stressende. Den går fra smooth til smoooth.
- Det blir veldig gøy å lansere denne eksklusive kolleksjonen sammen med Snoop Dogg. Vi håper å få folk til å smile litt og samtidig bli oppmerksomme på hvor smoooth det faktisk er å bruke Klarnas Betal senere-tjeneste. Vårt største problem akkurat nå er imidlertid å finne ut hvor vi skal oppbevare de enorme oppblåsbare skliene, sier markedsdirektør i Klarna Norge, Thomas Elvestad.
Hele kolleksjonen kan selvsagt kjøpes med Klarnas «Betal senere» betalingsløsning. Den er like smoooth som selve produktene.
For mer informasjon om kolleksjonen og hvordan den kan bestilles: Klikk her
Dette er de smooothe produktene:
Gold Peanut Butter (150kr)
Mykt, kremete og deilig veganvennlig peanøttsmør. Laget av stekte peanøtter og blandet til en smoooth perfeksjon med kokosnøttolje. Og en ting til… det glinser av gull!
Cashmere toilet paper (150kr)
Ta bakenden din til himmelen med vårt smooothe tre-lags toalettpapir. Hver pakke inneholder fire ruller toalettpapir i kashmir - det mykeste toalettpapiret som finnes. Den praktiske reisevesken gjør at du kan ta med deg et par ruller hvor enn du går.
Smoooth robe (750kr)
I møte, på fest eller når du bare vil være deg selv en liten stund. En silkemyk kimono passer overalt og alltid. Den gir deg en helt ny dimensjon. En smoooth dimensjon.
Magnificent dog slide (24.000 kr)
På bare 25 minutter kan du ta hagen din fra 0 til 100 med den sykeste sklien noensinne. Med en 10 meter bred og 7 meter høy sklie i hagen, vil naboen garantert titte over gjerdet i ren misunnelse.
Silky bed set (850kr)
Et king size sengetøy for alle som ønsker en smoooth natts søvn. Vi må advare deg, det er så behagelig at det er stor fare for å forsove seg. Men hvem ønsker å rekke spinningtimen klokken 9 uansett?
**************
For mer informasjon eller ønske om å teste produktene, vennligst kontakt:
Thomas Elvestad, Markedsdirektør, Klarna Norge
thomas.elvestad@klarna.com
+47 932 51 163
Om Klarna
Alt handler om smoooth (ja, det er med tre ooo’er). Klarna er Europas ledende betalingsleverandører og en nylig lisensiert bank som ønsker å revolusjonere betalingsløsningene for forbrukere og virksomheter. Fintech-enhjørningen ble etablert i Stockholm i 2005, og gir forbrukerne forskjellige muligheter til å betale senere. Klarna tilbyr en sikker, friksjonsfri og smoooth handleopplevelse.
Klarna jobber nå med mer enn 100 000 handelssteder i Europa og Nord Amerika. Klarna har 2 000 ansatte og er aktive i 14 land. Klarna har investorer som Sequoia Capital, Bestseller Group, Atomico, VISA og Permira.
Kontakter
Thomas ElvestadMarkedsdirektør
Klarna Norge
Bilder






Om Klarna
Siden 2005 har Klarna jobbet med å akselerere handelen med forbrukerens behov i sentrum. Med over 150 millioner aktive forbrukere globalt og 2,5 millioner transaksjoner om dagen, revolusjonerer Klarnas rettferdige, bærekraftige og AI-drevne betalings- og shoppingløsninger måten vi handler på nett og i fysisk butikk. De gir forbrukerne det som skal til for å handle smartere, tryggere og enklere. Globalt har mer enn 550 000 butikker, inkludert H&M, Saks, Sephora, Macys, Ikea, Expedia Group, Nike og Airbnb, tatt i bruk Klarnas innovative teknologi og markedsføringsløsninger for å drive vekst og lojalitet. For mer informasjon, besøk Klarna.com
Følg pressemeldinger fra Klarna
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Klarna på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Klarna
Kraftig økning i nettsalget av parfyme: Dufter til menn vokser klart mest6.6.2024 07:32:54 CEST | Pressemelding
Bare i løpet av årets første fire måneder har salget av parfyme og andre duftprodukter gjennom Klarna økt med hele 77 prosent fra samme periode i fjor. Duft til menn, og økt salg blant unge voksne, er blant de viktigste årsakene til den kraftige økningen.
AI hjelper Klarna med å redusere kostnadene til markedsføring med 100 millioner kroner29.5.2024 11:23:28 CEST | Pressemelding
Klarna, den AI-drevne globale betalingsleverandøren og shoppingassistenten, har redusert salgs- og markedsføringskostnadene med 11 prosent i 1. kvartal 2024. AI står for 37 prosent av kostnadsbesparelsene, eller rundt 100 millioner svenske kroner årlig.
900 norske nettbutikker har tatt i bruk Klarnas nye innloggingstjeneste: Enormt potensial28.5.2024 11:56:24 CEST | Pressemelding
Mer enn 900 norske nettbutikker tilknyttet Nordens største netthandelsplattform, Mystore, er nå live med Klarnas nye innloggingstjeneste, «Sign in with Klarna.»
Klarnas betalingsløsninger blir tilgjengelig i Nets kasse15.5.2024 10:01:02 CEST | Pressemelding
Klarna, den AI-drevne globale betalingsleverandøren og shoppingassistenten, og Nets, en del av den ledende europeiske betalingsleverandøren Nexi Group, meddeler i dag at de har inngått et partnerskap som gjør Klarnas populære betalingsmåte tilgjengelig for alle nordiske nettbutikker som selger gjennom Nets.
Klarnas AI-assistent håndterer 2 av 3 kundeservice-chatter etter en måned28.2.2024 08:32:25 CET | Pressemelding
Klarna presenterer nå sin nye AI-assistent – bygd på OpenAI-teknikk. Bare etter en måneds bruk av kundene, taler resultatene sitt tydelige språk: