Sesongens siste dag i «Hver gang vi møtes»

I morgen skal sesongens siste episode av TV 2s «Hver gang vi møtes» markeres på spektakulært og rørende vis. Det er endelig duket for duettene, og musikken kan du høre allerede nå.

Forrige uke var Hanne Krogh den siste av årets syv artister som ble hyllet med sin egen dag. Og det betyr at årets sesong av «Hver gang vi møtes» går mot slutten, men ikke før duettene er sunget.
Suksessprogrammet «Hver gang vi møtes» er i 2021 inne i sin ellevte sesong, og dét med en helt spektakulær gjesteliste. I årets utgave er det Hanne Krogh, Maria Mena, Arne Hurlen (Postgirobygget), Trygve Skaug, Stian «Staysman» Thorbjørnsen, Abdulhakim «Hkeem» Hassane og Agnete Saba (tidligere etternavn Johnsen) som har flyttet inn på Vestre Kjærnes gård i Våler i ti dager.

Dette blir sunget i sesongens siste program:

• Agnete Saba & Arne Hurlen - Kjør / KJØRR  (Staysman)
  • Trygve Skaug & Hkeem -  Farger / Bright As The Sun (Agnete Saba)
  • Staysman & Hanne Krogh - Ei stjerne som deg (Trygve Skaug)
  • Maria Mena & Trygve Skaug - Fly (Hkeem)
  • Agnete Saba & Trygve Skaug - Slippe meg inntil / Just Hold Me (Maria Mena)
  • Arne Hurlen, Trygve Skaug, Maria Mena & Agnete Saba - Minste motstands vei (Postgirobygget)

Foto: Vegard Breie / TV 2