Ny bank partner til Slottsfejll

Vår generalpartner utvider samarbeidet sitt med Slottsfjell, og tar nå posisjon som offisiell bank-partner til festivalen.

OBOS har i mange år vært generalpartner for Slottsfjell, et samarbeid som betyr mye for både OBOS og festivalen. Ikke alle vet at OBOS har en bank, og vi håper at samarbeidet kan forsterke kjennskap til OBOS-banken. Banken vil blant annet være synlig på festivalen og de har fikset ekspressinngang for kundene sine.

At OBOS-banken kommer inn som festivalens offisielle bankpartner, er en naturlig utvikling av et godt samarbeid, og vil bidra til en enda bedre festivalopplevelse for gjester. Banken vil ta eierskap til festivalens ekspressinngang, nemlig inngangen med kortere avstand til byen, og lite kø. Ekspressinngangen vil være tilgjengelig for alle med bankkort i OBOS-banken, helt uavhengig av hvilken type billett du har.

OBOS-banken er for deg som liker ApplePay, gratis bankkort, gebyrfri dagligbank og som liker å fikse alt selv i mobil- eller nettbank. Vi har åpne prislister så du slipper å prute på renta, og kan bruketidendinpå detduliker å gjøre. OBOS-banken er for oss ikke liker å stå i kø, verken på festival eller når du har bankspørsmål!

- Det er veldig gøy at OBOS-banken nå går inn på sponsorsiden i Slottsfjell. OBOS har lange tradisjoner for sponsing og støtte til kultur, og ser på det som viktig å bidra til livet mellom boligene vi bygger. OBOS-banken skal selvsagt bidra – og være en del av det. Vi satser på å bli enda større som dagligbank og ønsker alle Slottsfjell-gjester velkommen til OBOS-banken, sier administrerende direktør i OBOS-banken, Øistein Gamst Sandlie.

For festivalen betyr utvidelsen av samarbeidet et enda tettere samarbeid, og deteren mulighet til å forsterkefestivalopplevelsen for publikum.«Slottsfjell skal være en festival for alle, og alle skal ha mulighet til å oppleve oss på en best mulig måte. Det er ingen tvil om at det å dra på festival er en luksusvare, og OBOS hjelper oss med å tilgjengeliggjøre gode festivalopplevelserfor enda flere gjennom sine medlemsfordeler. Med egenekspressinngangfor OBOS-bankenskunder kan man trygt si at fordelspakken blir enda mer attraktiv!»sier Peter Eikeland, Daglig Leder Slottsfjell.

- I avtalen skal vi legge til rette formange godefestivalminner for enda flere mennesker. Både OBOS, bankenog Slottsfjell ønsker at kultur og festivaler skal være tilgjengelig for alle – uansett hvor du kommer fra, og hvem du er, avslutterSponsoransvarlig kulturi OBOS,Hege Asplund

Om Slottsfjell

Slottsfjell
Rambergveien 101
3115 Tønsberg

Følg pressemeldinger fra Slottsfjell

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Slottsfjell på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Slottsfjell

12 nye artister til Slottsfjell - lineupen begynner å ta form15.12.2023 10:00:09 CET | Pressemelding

I dag letter Slottsfjell på scenegardinen og presenterer flere av sommerens artister. I tillegg til tidligere annonserte Doja Cat og Kaizers Orchestra, vil publikummet få se Astrid S, Aurora, Cezinando, Emma Steinbakken, HOV1 og Offset med flere. -Tenk å få alt som vi ønsket oss, som stod øverst på ønskelista. Julen kom tidlig i år, sier festivalsjef Peter Eikeland om årets booking, og legger til: Favoritter kommer tilbake, og nykommere til Slottsfjell presenteres idag. Ekstra morsomt er det også å presentere Aurora, som er uttalt en av favorittene til Doja Cat.