Slottsfjell 2023 inviterer til gratis barn- og ungdomskonsert på Torvet 12.juli 2023 kl. 13.00.

Slottsfjell inviterer til gratis barn- og ungdomskonsert på Torvet 12.juli 2023 kl. 13.00.

Onsdag 12.juli, før dørene til Slottsfjell åpner, blir det offisiell åpning av festivalen på Torvet.

• Slottsfjell Ung er festivalen for fremtidens Slottsfjellere og skal være med å bidra til festivalstemning over hele byen, sier Peter Eikeland, daglig leder i Slottsfjell.
  • Det er første gang vi gjør dette i år, og målet er å gjøre denne konserten til en tradisjon, slik at Slottsfjell også har tilbud til små og store i byen vår, som inkluderer alle, sier han.

I Tønsberglivet applauderer byleder, Diem Vo, tiltaket som de er medarrangør til.

• For mange vil dette være deres første konsertopplevelse. Dette viser at Slottsfjell bryr seg om byen sin, og det må vi være stolte av, sier Vo.
  • Slottsfjell er viktig for Tønsberg, og at de nå legger tilrette med gratis konsert på Torvet er et viktig bidrag både til folka som bor her, besøker oss og de næringsdrivende, sier hun.

Både Vo og Eikeland gleder seg til å ønske velkommen til Torvet. De håper mange  barn og ungdom vil komme for å ta del i denne opplevelsen som også vil være det offisielle åpningsarrangementet til Slottsfjell.

På scenen vil lokale talenter opptre og det store trekkplasteret vil være gruppa Beathoven! De har flere millioner avspillinger på Spotify med låter som «SØR-AFRIKA», «BABYGIRL», «STAY KEEG» og deres nyeste låt «SIPPER»

Følg pressemeldinger fra Slottsfjell

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Slottsfjell på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Slottsfjell

12 nye artister til Slottsfjell - lineupen begynner å ta form15.12.2023 10:00:09 CET | Pressemelding

I dag letter Slottsfjell på scenegardinen og presenterer flere av sommerens artister. I tillegg til tidligere annonserte Doja Cat og Kaizers Orchestra, vil publikummet få se Astrid S, Aurora, Cezinando, Emma Steinbakken, HOV1 og Offset med flere. -Tenk å få alt som vi ønsket oss, som stod øverst på ønskelista. Julen kom tidlig i år, sier festivalsjef Peter Eikeland om årets booking, og legger til: Favoritter kommer tilbake, og nykommere til Slottsfjell presenteres idag. Ekstra morsomt er det også å presentere Aurora, som er uttalt en av favorittene til Doja Cat.