NOCCO – ny sponsor

NOCCO er ny stolt sponsor og samarbeidspartner av Norges Ishockeyforbund.

NOCCO, Norges mest solgte BCAA-drikk, blir i avtalen offisiell sponsor til Norges Ishockeyforbund.

NOCCO har lenge hatt et stort engasjement for ishockey, blant annet som en offisiell partner til det svenske ishockeyforbundet og gjennom sponsing av flere elitespillere. NOCCO tar nå neste steg i ishockey og melder seg inn norsk ishockey den kommende sesongen.

- Vi er glade for å ha NOCCO som ny offisielle sponsor. Det er et populært produkt som blir verdsatt av både publikum og spillere. Vi ser frem til et spennende samarbeid, sier Dag Hagen, Markedskonsulent i Norges Ishockeyforbund.

- NOCCO er det åpenbare valget for alle i ishockey. Derfor føles det supergøy ​​å bli tatt opp som offisiell sponsor i Norges Ishockeyforbund. Vi ser frem til å møte alle ishockeyelskere i Norge, sier Lill-Helen Mortensen, Marketing Manager for NOCCO.

NOCCO er Norges mest solgte BCCA-drink og kommer i flere forskjellige funksjoner og smaker. NOCCO er tilgjengelig med og uten koffein, med forskjellige mengder BCAA og med og uten kullsyre. I tillegg til BCAA (forgrenede aminosyrer), inneholder NOCCO ekstrakt av grønn te og seks forskjellige vitaminer. Finn din favoritt her.

NOCCO – Pressekontakt, bilder og produktprøver:

Mikael Lindgren, Communications Manager NOCCO - No Carbs Company
E-post: mikael.lindgren@vitaminwell.se, telefon: + 46 768 798 513
Norges Ishockeyforbund – Pressekontakt:

Ottar Eide, Generalsekretær, Norges Ishockeyforbund
E-post: ottar.eide@hockey.no, telefon: + 47 98 22 00 06

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Norges Ishockeyforbund på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.