Mills lanserer Mills Majo

Folkefavoritten fra 1951 får en ny og tøff lillesøster. Nå finner du Mills Majo i butikkene.
Mills Majo har en frisk smak og luftig konsistens.

Nykommeren er en mer luftig majones, med en litt syrlig og frisk smak.

– Vi ser at flere ønsker å bruke majones på andre måter enn på brødskiva og til reker. Mills Majo har en lettere konsistens og passer perfekt som middagstilbehør. Den er perfekt som dipp og dressing til grillmat og sprø fries nå mot årets grillsesong, enten alene som den er, eller smakstilsattmed for eksempel litt srirachasaus eller pesto. Den er også perfekt som topping til wraps og sandwich, sier produktsjef i Mills, Marianne Braastad.

Mills Majo er produsert hos Mills i Drammen, og kommer i glass som kan resirkuleres. Den inneholder eggeplommer fra norske, frittgående høns.

– 8 av 10 nordmenn velger Mills når de skal spise majones, og vi er en garantist for god smak. Vi er sikre på at nykommeren vil være et positivt supplement og at enda flere får øynene opp for de mange bruksområdene som finnes, sier Braastad.

I første omgang kommer Mills Majo for salg i alle butikkene til Norgesgruppen, Bunnpris og Coop.

Mills Majo har en frisk smak og luftig konsistens.
Marianne Braastad er produktsjef i Mills.