Kvalitetspop fra Ingrid Lovise!

Tidligere i år kunngjorde Ingrid Lovise at hun er i ferd med å spille inn sitt debutalbum, og i dag er hun ute med sangen “Randomly Meet”. Dette blir den tredje singelen fra albumet som kommer våren 2021.

Foto og artwork av Alexander Sylte

Hør låten her: https://promo.theorchard.com/sDxQPPews9T44QptGcfb

Ingrid Lovise er en ung og svært lovende sanger og låtskriver basert i Oslo. Hun har alltid vært en drømmende og filosofisk frøken, med sans for ord, rytme og melodier. Sanger har hun skrevet siden hun var liten, og hun har bred musikalsk bakgrunn fra både klassisk og rytmisk musikk. I tillegg til å synge, spiller hun gitar og bratsj, og har dessuten utviklet seg som produsent gjennom en bachelorgrad i låtskriving og produksjon ved Høyskolen Kristiania (tidligere Westerdals). Musikalsk beveger hun seg i et landskap mellom pop- og singer/songwriter-genrene, men mest av alt er hun Ingrid Lovise.

– Det er stort for meg når vi nå slipper “Randomly Meet”, fordi det er en ektefølt låt, som har vært med meg en stund. Jeg spiller faktisk bratsj på den og det er jo litt ekstra stas. Teksten handler om at du er forelsket, men ikke tør å gjøre noe direkte med det. Nei, tvert om later du som ingenting, men oppholder deg liksom tilfeldig rundt omkring der du liksom helt tilfeldig kan treffe på din utkårede, og bare håpe at han skal ta det første skrittet.

– Det er denne håpløse oppførselen som jo ikke leder til noe som helst, men som tross alt er veldig søt, uskyldig og håpefull, tilføyer Ingrid Lovise.

Til våren kommer debutalbumet “Half Of Her Heart – And The Other Part”. Dette er et konseptalbum som vil presentere Ingrid Lovise som artist. Det er spilt inn i FMV Studio med produsent Kyrre Fritzner (deLillos, CC Cowboys, The Rambelins).

Ingrid Lovise stiller gjerne opp for mediene, og kan treffes på telefon 469 09 399, eller epost: ingridangelle@gmail.com

Foto og artwork av Alexander Sylte

Jeg tror ikke på sjangere, jeg tror på musikk som har et punkt hvor du treffer et annet menneske. (Ole Paus)

Vi representerer deLillos, CC Cowboys, Oslo Ess, The Dogs, Ole Paus, Savoy, Anja Garbarek, Ida Jenshus, Inge Bremnes, Knut Anders Sørum, Magne Furuholmen, Anna Kajander, Temporary, Marianne Sveen, Raga Rockers, Michael Krohn, Lila, Falkevik, Viktor Wilhelmsen, Tommy Tokyo, WE, Rokusho, Narum, Casa Murilo, Munroe / Knutsen, Waaktaar & Zoe, The Sleepends, Beckstrøm Kvartett, Ingrid Lovise, Trang Fødsel, Zuma, Pine Lake, daelen, Follow That Dream, The Contenders og 4ETG.

Asbjørn Ribe kickstarter det nye året med ny singel!4.1.2021 07:00:00 CETPressemelding

Når selv visesangeren må ty til rock. Den nylig Spellemannsnominerte artisten Asbjørn Ribe er ute med singelen "Et perfekt bål", som er første smakebit fra hans kommende soloalbum som slippes høsten 2021. Hør "Et perfekt bål" her! Asbjørn Ribe er kjent for sine varme tekster og gode meloditeft, men den rolige stilen må nå legges litt til side. Etter 10 år og fire soloplater som bejublet norskspråklig vise-pop artist var tida inne for noe nytt. Noe større, noe mer ulydig, mer rock, flere ting oppi gryta, nye produsenter, nye musikere, nye studioer, og nye sterke sanger... Mer av alt! Nå er jeg veldig klar for et nytt år, et flammende bål, og det kan ikke vente – ny låt er ute første januar, og den måtte rocke mer!» Sier Ribe. Dropbox med WAV, cover, bilder og metadata Asbjørn Ribe Et perfekt bål - single Release: 01.01.21 Label: SkiPop Records/Altenburg Skivbolag Product code: ALT012S1 ISRC: NO36G2101020 UPC: 195497640256 Tekst og musikk: Asbjørn Ribe Produsent: Christian Engfelt Tromme