Klarna passerer 150 millioner kunder: Feirer med globale tilbud i tre dager
For å feire at Klarna har passert 150 millioner kunder og 400 000 butikkpartnere globalt, annonserer de nå en tre dagers tilbudsperiode, Dream Deal Days, i samarbeid med noen av verdens mest kjente merkevarer.

For å takke alle Klarnas kunder vil Dream Deal Days avholdes i hele 19 land, inklusive Norge, fra fredag 27. mai til søndag 29. mai. Her vil kundene få eksklusive tilbud og ekstra gode priser på flere av de mest ettertraktede merkevarene i verden.
– For 17 år siden ble Klarna startet opp med ett mål for øye: Å gjøre betaling enkel, sikker og smoooth for millioner av kunder i hele verden. Når vi nå har nådd 150 millioner Klarna-kunder er den beste måten å feire dette på å lansere Dream Deal Days. Her får våre kunder eksklusive tilbud til veldig gode priser som de kan betale for akkurat slik de ønsker det. Selv om mye har skjedd med Klarna siden vi startet, er vi fremdeles like opptatt av kundene våre. Dette er en fin mulighet til å gi dem noe tilbake, sier Chief Marketing Officer i Klarna, David Sandström.
Nesten 1 av 2 har et drømmekjøp
Ifølge en global undersøkelse med mer enn 19 000 respondenter fra 19 land, har nærmere halvparten av de spurte (46 %) et produkt som de beskriver som «et ideelt drømmekjøp.» Nesten like mange (43 %) planlegger å gjøre dette drømmekjøpet til noen andre enn seg selv. Selv om mer enn hver tredje spurte mener det er umulig å sette en prislapp på et drømmekjøp, er nettopp prisen den viktigste grunnen flest oppgir til at drømmekjøpet ikke har blitt gjort (62 % oppgir dette.)
Med flere av de mest kjente butikkene innenfor mote, elektronikk, skjønnhet og hjem og interiør som partnere, vil Dream Deal Days by på svært gode priser på flere drømmekjøp. Tilbudene vil være tilgjengelig på Klarna.com, i Klarna-appen og hos de deltakende nettbutikkene.
Vinn globale live-opplevelser med Snoop Dogg eller Lady Gaga
I tillegg til mange gode tilbud, vil det også bli arrangert en konkurranse med flotte premier for å feire Klarnas fantastiske vekst de siste 17 årene. Premiene vil inkludere globale live-opplevelser med kjente personer fra tidligere Klarna-kampanjer, som Lady Gaga eller Snoop Dogg. Konkurranseskjemaet vil være tilgjengelig på Klarna.com fra 20. mai - 29.mai.
Les mer om kampanjen på Dream Deal Days nettsider
Les mer om konkurranseregler og premier her
Kontakter
press@klarna.com
Bilder
Om Klarna
Siden 2005 har Klarna jobbet med å revolusjonere bankbransjen for privatkunder. Med over 150 millioner aktive kunder globalt og 2 millioner daglige transaksjoner møter Klarna forbrukernes raskt skiftende behov ved å spare dem for tid og penger, samtidig som de får hjelp til å holde seg informert, og ha kontroll over sin egen personlige økonomi.
Globalt har mer enn 400 000 butikker, inkludert H&M, Saks, Sephora, Macys, Ikea, Expedia Group og Nike, integrert Klarnas innovative teknologi for å levere en sømløs shoppingopplevelse – både på nett og i fysisk butikk. Med mer enn 5000 ansatte og et aktivt tjenestetilbud i 45 land, er Klarna idag en av de høyest verdsatte ikke noterte fintech-selskapene i verden med en verdivurdering på 45,6 milliarder dollar. For mer informasjon, besøk Klarna.com
Følg pressemeldinger fra Klarna
Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Klarna på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Klarna
Klarna lanserer digital lommebok for medlems- og lojalitetskort i egen app22.6.2022 07:01:00 CEST | Pressemelding
Hver nordmann over 18 år har i snitt hele fire lojalitetskort. I dag lanserte Klarna en løsning hvor du enkelt kan lagre alle lojalitets- og medlemskort i appen deres.
3 av 10 nordmenn har blitt lurt ved netthandel det siste året13.6.2022 07:29:33 CEST | Pressemelding
Rundt 300 000 nordmenn har blitt lurt av en falsk nettbutikk i løpet av det siste året. Mange har også mottatt ødelagte produkter, eller ikke fått varen de har bestilt på nett. Samtidig sier 1 av 5 at de ikke er sikre på å få hjelp om det oppstår problemer.
1 av 3 uten full kontroll: Klarna med nytt digitalt verktøy for shoppingoversikt23.5.2022 07:02:05 CEST | Pressemelding
Selv om flere nordmenn mener de har bedre kontroll på egen økonomi enn i alle andre land, mangler allikevel 1 av 3 full oversikt over eget forbruk.
Klarna lanserer Virtual Shopping for å gi kundeopplevelsen i fysisk butikk på nett12.5.2022 14:00:46 CEST | Pressemelding
Klarna annonserte i dag lanseringen av sitt nye Virtual Shopping-tilbud i 18 land, inklusive Norge. Nå blir det enkelt for deres mer enn 400 000 tilknyttede butikker over hele verden å ta det beste fra fysiske butikker inn i sine nettbutikker. Allerede fra start har mer enn 300 merkevarer, som Levi’s og Hugo Boss, gått live med den nye tjenesten.
Klarna skal bli global vekstmotor for sine butikkpartnere: Lanserer egen vekstpris for nordiske nettbutikker11.5.2022 14:06:22 CEST | Pressemelding
Samtidig som Klarna satser stort på mer forbrukervennlige og bærekraftige betalingsløsninger, har de investert store summer for å kunne tilby flere markedsføringstjenester til butikker som bruker dem. Med lanseringen av Klarna Growth Awards skal nettbutikker støttes for å fortsette å vokse.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom