Klarna passerer 150 millioner kunder: Feirer med globale tilbud i tre dager

For å feire at Klarna har passert 150 millioner kunder og 400 000 butikkpartnere globalt, annonserer de nå en tre dagers tilbudsperiode, Dream Deal Days, i samarbeid med noen av verdens mest kjente merkevarer.

For å takke alle Klarnas kunder vil Dream Deal Days avholdes i hele 19 land, inklusive Norge, fra fredag 27. mai til søndag 29. mai. Her vil kundene få eksklusive tilbud og ekstra gode priser på flere av de mest ettertraktede merkevarene i verden.

– For 17 år siden ble Klarna startet opp med ett mål for øye: Å gjøre betaling enkel, sikker og smoooth for millioner av kunder i hele verden. Når vi nå har nådd 150 millioner Klarna-kunder er den beste måten å feire dette på å lansere Dream Deal Days. Her får våre kunder eksklusive tilbud til veldig gode priser som de kan betale for akkurat slik de ønsker det. Selv om mye har skjedd med Klarna siden vi startet, er vi fremdeles like opptatt av kundene våre. Dette er en fin mulighet til å gi dem noe tilbake, sier Chief Marketing Officer i Klarna, David Sandström.

Nesten 1 av 2 har et drømmekjøp

Ifølge en global undersøkelse med mer enn 19 000 respondenter fra 19 land, har nærmere halvparten av de spurte (46 %) et produkt som de beskriver som «et ideelt drømmekjøp.» Nesten like mange (43 %) planlegger å gjøre dette drømmekjøpet til noen andre enn seg selv. Selv om mer enn hver tredje spurte mener det er umulig å sette en prislapp på et drømmekjøp, er nettopp prisen den viktigste grunnen flest oppgir til at drømmekjøpet ikke har blitt gjort (62 % oppgir dette.)

Med flere av de mest kjente butikkene innenfor mote, elektronikk, skjønnhet og hjem og interiør som partnere, vil Dream Deal Days by på svært gode priser på flere drømmekjøp.  Tilbudene vil være tilgjengelig på Klarna.com, i Klarna-appen og hos de deltakende nettbutikkene.

Vinn globale live-opplevelser med Snoop Dogg eller Lady Gaga

I tillegg til mange gode tilbud, vil det også bli arrangert en konkurranse med flotte premier for å feire Klarnas fantastiske vekst de siste 17 årene. Premiene vil inkludere globale live-opplevelser med kjente personer fra tidligere Klarna-kampanjer, som Lady Gaga eller Snoop Dogg. Konkurranseskjemaet vil være tilgjengelig på Klarna.com fra 20. mai - 29.mai.

Les mer om kampanjen på Dream Deal Days nettsider

Les mer om konkurranseregler og premier her

press@klarna.com

Siden 2005 har Klarna jobbet med å revolusjonere bankbransjen for privatkunder. Med over 150 millioner aktive kunder globalt og 2 millioner daglige transaksjoner møter Klarna forbrukernes raskt skiftende behov ved å spare dem for tid og penger, samtidig som de får hjelp til å holde seg informert, og ha kontroll over sin egen personlige økonomi.

Globalt har mer enn 400 000 butikker, inkludert H&M, Saks, Sephora, Macys, Ikea, Expedia Group og Nike, integrert Klarnas innovative teknologi for å levere en sømløs shoppingopplevelse – både på nett og i fysisk butikk. Med mer enn 5000 ansatte og et aktivt tjenestetilbud i 45 land, er Klarna idag en av de høyest verdsatte ikke noterte fintech-selskapene i verden med en verdivurdering på 45,6 milliarder dollar. For mer informasjon, besøk Klarna.com