Grappa Musikkforlag ASGrappa Musikkforlag AS

Høstens store barne- og familiekonsert i Thorbjørn Egners Verden

Lørdag 1.oktober er det duket for en uforglemmelig ettermiddag for hele familien i Oslo konserthus.

En konsertopplevelse med musikk fra Folk og røvere i Kardemomme By, Dyrene i Hakkebakkeskogen og mange andre klassikere som Sjørøvervisa, Karius & Baktus og Dyrene i Afrika.

Konserten blir variert og spennende, med stort orkester ledet av Sol Heilo. Sol Heilo er tidligere kjent fra gruppa Katzenjammer og står bak de musikalske arrangementene til begge filmene fra Thorbjørn Egners fortellinger «Dyrene i Hakkebakke skogen» som kom i 2016 og den nye storfilmen «Folk og røvere i Kardemomme by» som har premiere 1.juledag.

I tillegg til et fullspekket musikalsk program, kommer det skuespillere fra Kristiansand Dyrepark og det blir eksklusiv visning av scener fra den nye storfilmen om «Folk og røvere i Kardemomme By» for første gang. Det blir mye moro for barn og voksne!

Arrangementet starter klokken 14:00 i Oslo konserthus, Lørdag 1.oktober.

Konserten arrangeres av Grappa musikkforlag i samarbeid med Kristiansand Dyrepark, Qvisten Animasjon og Nordisk film.

Facebook arrangement

Oslo Konserthus arrangement