H.K.H. Kronprins Frederik av Danmark vil være til stede ved åpningen av The Twist på Kistefos onsdag 18.9

Han vil delta sammen med H.M. Dronning Sonja, Statsminister Erna Solberg, Finansminister Siv Jensen, Kultur- og likestillingsminister Trine Skei Grande og 500 øvrige inviterte gjester.

Åpner 18.9.2019: `The Twist` er kåret til ett av verdens vakreste bygg i 2019 av Bloomberg, The Telegraph og Elle Decor. Foto: Hélène Binet.

Fylkesmannen i Innlandet vil sende ut presseprogram til akkreditert presse.

Kontaktinfo: Informasjonssjef Erik Haugen. Epost: fmheeha@fylkesmannen.no

Tlf. 90624048

Pressekontakt Kistefos, Maria Sandvik. Epost: maria@kistefosmuseum.com, 99649229.

Følg saker fra Kistefos

Siste saker fra Kistefos