Tindra

Her kan artister vinne en profesjonell, gratis musikkvideoproduksjon.

For hver popstjerne som dukker frem, finnes utallige ukjente musikere og artister som aldri helt klarer å slå gjennom. Det vil selskapet Golden Touch Media gjøre noe med.

At det er vanskelig å slå gjennom som artist er kjent for mange. Det er også de færreste artister som har råd til skikkelig markedsføring og musikkvideoer.

Golden Touch Media har i år rettet seg spesifikt mot musikkbransjen i form av markedsføring via musikkvideoer. Den første videoen de laget ble nominert til beste musikkvideo i årets Kortfilmfestivalen, sammen med store artister som Ruben og Tix.

Daglig leder, Anders Petterøe, la fort merke til at det finnes svært mange dyktige artister i landet, men de færreste har råd til en skikkelig markedsføring, som blant annet en profesjonell musikkvideo.

- Jeg brenner jo for å løfte artister opp og frem. Det er derfor jeg vil lage musikkvideoer i utgangspunktet. Da er det veldig leit å se så mange talenter som ikke har råd til tjenestene vi tilbyr fordi ingen har lagt merke til dem ennå.

Løsningen ble en konkurranse der artister kan vinne en gratis musikkvideo. Denne konkurransen har trekning to ganger årlig, og nylig ble dens aller første vinner lansert.

- Det vi ser etter i en vinner av konkurransen er en artist vi tror vil gjøre det stort dersom de får de rette folkene i ryggen. Så vi hjelper dem ved å lage en profesjonell musikkvideo de kan bruke når de presenterer seg selv til for eksempel plateselskap og managere. Dette får de helt gratis som et ledd i vår visjon om å virkelig hjelpe artister med profileringen.

Konkurransens første vinner er Isabel Fallet med låten "I'm sorry love".
Låten handler om forbudt begjær, og symboliseres i videoen med klare referanser til historien om Adam og Eva.

- Hvis man ser nøye etter ser man også referanser til både Tornerose og Snøhvit der, men det er helt klart den forbudte frukten som er det sentrale teamet i videoen og låten, der Isabel kommer inn som slangen som kan ødelegge paradiset.

Alle artister kan nå sende en søknad om å bli den neste som vinner en gratis musikkvideoproduksjon ved å gå til hjemmesidene til Golden Touch Media.

Vinneren trekkes 1. september 2021.

For å se denne videoen, må du gi ditt samtykke øverst på denne siden.Musikkvideo - første vinner

Om Tindra

Tindra
Labråten 81
1614 Fredrikstad

981 71 263http://www.tindra.as/

Tindra AS er et øvre holdingselskap for en rekke selskap i underholdningsbransjen.
Disse er Golden Touch Film (spillefilm), Golden Touch Media (oppdragsfilmer, reklame m.m.) og Andy Pett AS (skuespiller og artist).

Følg pressemeldinger fra Tindra

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Tindra på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Tindra