Frokostmøte 4. februar: Slik utvikler boligmarkedet seg

Få siste nytt fra boligmarkedet på NBBLs boligfrokost tirsdag 4. februar 2020 kl. 08.00-09.00 i Høyres Hus, Oslo.

Det hersker en ualminnelig ro over boligmarkedet. Høy boligutbygging og strengere reguleringer har brakt stillstand over et vanligvis svingende marked. Men historisk har boligprisene sjelden flatet ut over tid, og seilere har erfart at stille hav kan ha dypest grunn. Hvilke overraskelser kan ligge på lur i boligmarkedet? Hvilke nøkkeltall blir avgjørende for boligmarkedet når vi går inn i et nytt tiår?

Kyrre Aamdal, seniorøkonom i DNB Markets og Christian Frengstad Bjerknes i NBBL gir deg sine siste analyser av boligmarkedet og makrobildet, samt rykende ferske nøkkeltall på husholdningenes boligprisforventninger og utviklingen i førstegangsetablerernes kjøpekraft. I siste del av frokostmøtet ønsker vi at du blir med på debatten i en Q&A-runde.

Program tirsdag 4. februar

07:30 Frokost og mingling
08:00 Velkommen og presentasjon av utviklingen i førstegangskjøpernes kjøpekraft v/Bård Folke Fredriksen, adm.dir i NBBL
08:05 Kyrre Aamdal, seniorøkonom i DNB
08:25 Christian Frengstad Bjerknes, sjeføkonom i NBBL
08:45 Q&A session hvor publikum inviteres til å delta

Følg arrangementet på Facebook for å få oppdateringer om møtet.

Frokostmøtet blir også livestreamet.