Følg verdenspremieren på nye Citan og eCitan

Onsdag 25. august klokken 14.00 presenteres helt nye Mercedes-Benz Citan og den helelektriske utgaven eCitan. Den digitale verdenspremieren kan strømmes via medieplattformen Mercedes me, og vil senere bli tilgjengelig som nedlastbart materiale.

Følg verdenspremieren på nye Citan og eCitan onsdag 25. august klokken 14.00.

Se verdenspremieren onsdag 25. august klokken 14.00 her:

Fra det umiskjennelige designet, til kjøreadferden og sikkerheten, har den nye generasjonen av Mercedes-Benz Citan et DNA som kundene forventer fra en Mercedes-Benz. Til tross for kompakte ytre dimensjoner er det generøs plass med høyt lastevolum i den nye Citan. Skyvedører med bred åpning på begge sider av kjøretøyet, samt en lav lastekant, gir komfortabel tilgang til interiøret og enkel lasting av kjøretøyet.

Passasjerer kan også nyte en behagelig tur i nye Citan Tourer. I tillegg til den høye funksjonaliteten og variasjonsmulighetene, har kjøretøyet omfattende sikkerhetsutstyr og høy kjørekomfort.

Etter den digitale verdenspremieren vil Mercedes-Benz Vans gi omfattende detaljert informasjon om nye Citan og e Citan i form av pressemeldinger, grafikk og bilder for nedlasting på Mercedes me media.

Følg verdenspremieren på nye Citan og eCitan onsdag 25. august klokken 14.00.

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Mercedes-Benz Norge på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Mercedes-Benz G-Klasse blir elektrisk med Concept EQG7.9.2021 12:37:39 CEST | Pressemelding

Med Concept EQG presenterer Mercedes-Benz en elektrisk utgave av terrengikonet G-Klasse. Konseptbilen kombinerer det umiskjennelige utseendet til G-Klasse, med utvalgte designelementer som er typiske for helelektriske modeller fra Mercedes-EQ. Terrengegenskapene til «G», som alltid har hatt høy standard, vil ikke bare finne veien inn i en alder av elektrisk mobilitet, men vil også bli utviklet ytterligere på noen områder. Concept EQG gir dermed en lovende forhåndsvisning av hva en Mercedes-Benz G-Klasse med elektrisk drivlinje vil være i stand til.