Grilstad

Emil Iversen velger Grilstad som sin private hovedsponsor

Del

Emil Iversen velger Grilstad som sin private hovedsponsor fram til og med VM i Trondheim i 2025. – Vi er stolte over å få bidra til Emil Iversen sitt mål om å være verdens beste skiløper, sier Grilstad-sjef Jørgen Wiig.

Emil Iversen går fra nå av med Grilstad-logoen på drakta. På rulleskirennet Hommelvik Grand Prix i dag kunngjorde verdensmesteren at har valgt Grilstad som sin private hovedsponsor.
Foto: Grilstad.
Emil Iversen går fra nå av med Grilstad-logoen på drakta. På rulleskirennet Hommelvik Grand Prix i dag kunngjorde verdensmesteren at har valgt Grilstad som sin private hovedsponsor. Foto: Grilstad.

Verdensmester Emil Iversen kunngjorde i dag at han velger Grilstad som sin private hovedsponsor. Avtalen innebærer at Iversen fra nå av og til og med VM i Trondheim i 2025 går med Grilstad-logoen på drakta.

Takknemlig
– Jeg er både takknemlig, ydmyk og veldig glad for å ha Grilstad med på laget, sier Emil Iversen. 

– Matcher Grilstad-kulturen
– Emil er en folkelig person som matcher Grilstad-kulturen og våre verdier: ærlig, stolt, innovativ og kjapp. Samarbeidet med verdensmesteren blir et positivt og samlende bidrag til organisasjonskultur og stolthet hos oss i Grilstad, sier Wiig. På vegne av sine 450 ansatte og seg selv er han glad for å få bidra til Emil Iversen sitt mål om å være verdens beste skiløper.

Bare ett privat merke
Utøverne på landslaget har anledning til å selge ett merke privat. De kan ha flere private sponsorer, men bare én av dem kan profileres med logo på utøverens bekledning. Fra nå av er det altså Grilstad-logoen som pryder Emil Iversens drakt. 

Nøkkelord

Kontakter

Terje Sørnes, salgsdirektør Grilstad
901 26 310 / terje.sornes@grilstad.no

Bilder

Emil Iversen går fra nå av med Grilstad-logoen på drakta. På rulleskirennet Hommelvik Grand Prix i dag kunngjorde verdensmesteren at har valgt Grilstad som sin private hovedsponsor.
Foto: Grilstad.
Emil Iversen går fra nå av med Grilstad-logoen på drakta. På rulleskirennet Hommelvik Grand Prix i dag kunngjorde verdensmesteren at har valgt Grilstad som sin private hovedsponsor. Foto: Grilstad.
Last ned bilde
Kristin Almås, sponsoransvarlig i Grilstad og Terje Sørnes, salgsdirektør i Grilstad er svært glade for å kunne bidra til at Emil Iversen blir verdens beste skiløper. Foto: Grilstad
Kristin Almås, sponsoransvarlig i Grilstad og Terje Sørnes, salgsdirektør i Grilstad er svært glade for å kunne bidra til at Emil Iversen blir verdens beste skiløper. Foto: Grilstad
Last ned bilde

Om Grilstad

Grilstad
Grilstad
Ranheimsvegen 129b
7053 Ranheim

https://www.grilstad.no/

Grilstad er markedsleder innen spekevarer og frosne hamburgere og hadde i 2020 en omsetning på 1,8 mrd. kroner. Grilstad eier Midt Norge Slakteri og har ca. 450 ansatte fordelt på fem egne produksjonsanlegg i Trondheim, Stranda, Stavanger, Brumunddal og Østersund og har egne salgs- og markedsorganisasjoner for dagligvare og Foodservice. Grilstad produserer også ferdigmat og eier 49 % i Matpartner.

 

Følg pressemeldinger fra Grilstad

Registrer deg med din epostadresse under for å få de nyeste sakene fra Grilstad på epost fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Grilstad

Grilstad, Jæder, fire kommuner og lokale bønder bygger nytt slakteri i Gudbrandsdalen7.10.2021 15:19:43 CEST | Pressemelding

Grilstad, Jæder, lokale bønder og fire kommuner investerer til sammen 300 millioner i å bygge og drive Gudbrandsdal Slakteri på Otta. Både slakting, skjæring og foredling av storfe og småfe skal foregå på det nye slakteriet. – Gudbrandsdal Slakteri skal bli Norges mest bærekraftige slakteri, sier Grilstad-sjef Jørgen Wiig. Han mener det skapes ny historie på Otta når byggingen av slakteriet starter neste år.

Smittevern og dugnad reddet produksjonen hos Grilstad12.11.2020 13:13:54 CET | Pressemelding

Effektive smitteverntiltak og god lagånd ble redningen for Grilstad da det brøt ut koronasmitte i fabrikken på Ranheim i oktober. Både konsernledelse og administrasjon ble satt i arbeid for å opprettholde produksjonen. – Hadde det ikke vært for de gode smitteverntiltakene, og at hele organisasjonen stilte opp, ville hele fabrikken blitt stengt og alle ansatte satt i karantene, sier driftsdirektør Morten Letnes.