Dun & Bradstreet

Dun & Bradstreet lanserer den første kampanjen siden oppkjøpet av Bisnode

Del
Kampanjen legger vekt på hvordan forretningsreglene endres når du har de riktige dataene på din side.

Stockholm, 10. mai 2021: Dun & Bradstreet Holdings, Inc. («Dun & Bradstreet» eller «Selskapet») (NYSE:DNB), en ledende global leverandør av forretningsbeslutningsdata og -analyser, kunngjør den første overordnede merkekampanjen siden oppkjøpet av Bisnode. Høydepunktet i kampanjen vil være en live nettarrangement kalt: «The Power of Data». Målet med kampanjen er å formidle fordelene de delte verdiene data og analyser kan ha for enhver bedrift, og ytterligere etablere Dun & Bradstreet i de europeiske markedene.

 «Etter oppkjøpet er vi nå fokusert på å hjelpe europeiske kunder med å bruke våre globale data og analyser for å fremme vekst og bidra til oppgang i etterkant av COVID-19-pandemien», sier Anna Albinsson, internasjonal markedsføringssjef hos Dun & Bradstreet. «Vårt første arrangement som et nytt europeisk Dun & Bradstreet fokuserer på hvordan data kan bidra til å omdanne bedrifter og gi verdier for virksomheter i alle størrelser, selv under dagens utfordrende omstendigheter».

 Teamet bak kampanjen var markedsføringsselskapet BBDO Nordics og produksjonsselskapet FLX, med BBDO Nordics representert av Jonas Hedegard, bedriftsleder; Åsa von Yxkull, prosjektleder; Markus Bjurman, skaper; Zeynep Sahin, skaper; og Mats Brun, planlegger. FLX var representert av Peter Hansson, direktør; Emil Ramos, produsent; og Johan Gabous, produksjonsleder.

 «I vårt konsept har vi valgt å starte fra et emosjonelt standpunkt, i stedet for å bruke kalde analytiske data», sa Markus Bjurman, kreativ leder hos BBDO Nordics. «Tilgang til riktig type data er som å ta en snarvei til suksess. Derfor har vi fokusert på hvordan tankene begynner å rulle hos konkurrenter og kolleger når noen plutselig “hacker” seg til suksess, noe som har resultert i en hel kampanje hvor sjalusi og beundring er et sterkt og ganske underholdende tema.»

 Kampanjen inkluderer en rekke videoer produsert av FLX. Filmene viser mennesker – de som tenker utenfor boksen – som fra tilsynelatende ingensteds skjøt helt til topps. De er omgitt av konkurrenter som prøver å finne ut hvordan dette skjedde så fort, noe som gjør det klart for seeren at riktig data er en superkraft som kan få enhver bedrift til å ta et stort sprang mot suksess.

 «Vi er veldig glade for å kunne rulle ut vår første kampanje under paraplyorganisasjonen Dun & Bradstreet», sa Anna Albinsson, internasjonal markedsføringssjef i Dun & Bradstreet. «Covid har virkelig satt fart på digitale endringer. Vi er forpliktet til å levere løsninger for kundens smertepunkter i denne nye hverdagen, noe som elegant demonstreres i kampanjen.»

 Kampanjen begynner 10. mai 2021 og kulminerer i et live nettarrangement – «The Power of Data» – den 27. mai. Foredragsholdere inkluderer digitale ledere; Sara Öhrvall som er en ledende ekspert på digital transformasjon og forfatter av «Your future self»; Antti Merilehto som er AI-forfatter, tidligere «Googler» og for tiden Chief Growth Officer hos Houston Analytics; Shestali Roy, som er ekspert på etikk og næringsliv og på Innovate Finance sin liste over de mektigste kvinnene i FinTech; og Anders Indset som er en verdensledende forretningsfilosof.

 Lenke til videoene: https://www.youtube.com/playlist?list=PLJAna554l34FCinRIvjchZpbkJm4bqpxc

 Registreringslenke for nettbegivenheten: Få de riktige dataene på din side – «The Power of Data». https://www.bisnode.com/knowledge/event-area/power-of-data/

Nøkkelord

Kontakter

Liv Anne Holst
Head of Marketing and Communications, Norway


Bisnode
A Dun & Bradstreet Company
Number +47 950 44 692
E-mail: liv.anne.holst@bisnode.com

Om Dun & Bradstreet

Dun & Bradstreet
Dun & Bradstreet
Langkaia 1
0150 Oslo

+47 22 45 90 00http://www.dnb.com

Dun & Bradstreet – en ledende global leverandør av data og analyser – gjør det mulig for bedrifter over hele verden å forbedre deres beslutningstaking og forretningsresultater. Dun & Bradstreets Data Cloud driver frem løsninger og tilbyr innsikt som gir kundene mulighet til å øke inntekter, redusere kostnader, redusere risikoer og forvandle bedriftene deres. Siden 1841 har selskaper av alle størrelser brukt Dun & Bradstreet til å håndtere risiko og oppdage muligheter.

bisnode.com | Twitter: @DunBradstreetEu | Linkedin

Følg pressemeldinger fra Dun & Bradstreet

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Dun & Bradstreet på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Dun & Bradstreet

I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.

Besøk vårt presserom
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye