Color Line – Oppstarten av Color Hybrid utsatt til 16. august

Color Hybrid under innseilingen til Larvik

Kunder som blir berørt vil bli kontaktet av Color Line sitt kundesenter, og vil få tilbud om å endre dato for reisen. Alle gjester vil beholde sine plasser og kan reise den dag og tid de har bestilt, men med dagens tonnasje.

Skipet er bygget ved Ulstein Verft og over 70 prosent av underleveransene er fra bedrifter i den maritime klyngen i Norge. Color Hybrid setter global miljøstandard og representerer det ypperste av norsk maritim næring. Skipet er verdens største plug-in hybrid skip og har høstet internasjonal anerkjennelse for sine innovative løsninger.

Det nye skipet vil gi en ny og bedre reiseopplevelse og setter en ny standard for komfort. Om bord blir det utvidet og forbedret shopping- og servicetilbud med store butikker, og tre flotte spisesteder med et rikt utvalg av mat og drikke.

Color Hybrid under innseilingen til Larvik
Color Hybrid under innseilingen til Larvik.
Horisonten, på Color Hybrid. Illustrasjon.
Color Hybrid i Sandefjord havn. Illustrasjon.