Brav

Brav terminerer alle russiske sponsoravtaler

Brav stanser sin kommersielle virksomhet i Russland inntil videre, og terminerer samtidig alle russiske sponsoravtaler.

– På grunn av Russlands invasjon av Ukraina har Brav besluttet å stanse all kommersiell aktivitet i Russland inntil videre. De ansatte på vårt kontor i Moskva som rammes av dette vil bli fulgt opp og ivaretatt av selskapet, sier CEO i Brav, Espen Falck Engelstad.

Brav terminerer også sine sponsoravtaler for merkevarene Swix og Toko med det Russiske Langrennslandslaget (RSF) og det Russiske Skiskytterforbundet (RBU). Sponsoratene omfatter produkter som skistaver, rulleski og skismøring, samt lønn og bonuser knyttet til oppnådde resultater. Avtalene termineres umiddelbart.

Om Brav

Brav
Snøkrystallen 11
1470 Lørenskog

+47 61 22 21 00https://www.brav.com

BRAV er en innflytelsesrik aktør innen sport- og fritidsmarkedet, og forvalter de sterke merkevarene Swix, Toko, Lundhags, Ulvang og Helsport. Vi tilbyr også teambekledning gjennom Brav Teamwear, samt at vi eier og drifter den digitale plattformen Skisporet.no.

Følg pressemeldinger fra Brav

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Brav på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Brav