Bli med på elektrifiseringen av samfunnet!

Agder Energi Nett har en sentral rolle i å utvikle samfunnet i en mer bærekraftig retning. Som en del av Agder Energi konsernet skal selskapet bidra til et fornybart samfunn, og bidra til grønn omstilling. Nå jaktes det etter en rekke nye medarbeidere til ulike stillinger i selskapet.
Agder Energi Nett er på jakt etter nye medarbeidere til elektrifiseringen av samfunnet.

Utvikling og forvaltning av kraftnettet på Agder er en sentral samfunnsoppgave. I en stadig mer sammensatt og kompleks kraftsektor er kraftnettet et nav i utviklingen av et smart og bærekraftig kraftsystem.

− Effektiv utvikling av kraftnettet vil være viktig for av fremtidens nettselskaper. Derfor skal vi videreutvikle verdiene i nettvirksomheten ved optimalisering av drift og investeringer for å øke lønnsomheten, samtidig som forsyningssikkerheten ivaretas, sier Jan Erik Eldor, administrerende direktør i Agder Energi Nett. Han er også opptatt av å posisjonere nettselskapet for å kunne ta en enda større rolle i fremtidens kraftsystem.

− Agder Energi Nett ønsker å være en aktiv tilrettelegger for smart elektrifisering av samfunnet, og bidra til effektiv nettutvikling. Da må vi bruke og utvikle analysekompetanse for smart nettutvikling og kostnadseffektiv drift, slik at det gir økt effektivitet og lønnsomhet ved mer optimalisert utnyttelse av kraftnettet, sier Jan Erik Eldor.

Nå er han og Agder Energi Nett på jakt etter nye medarbeidere som vil være med på elektrifiseringen av samfunnet.

− Vi er på jakt etter smarte hoder som kan planlegge, bygge, analysere, drifte og vedlikeholde vårt kraftnett. Sjekk ut våre stillinger som nå er ledig, oppfordrer Jan Erik Eldor, som legger til at Agder Energi Nett vektlegger mangfold og likestilling i sine ansettelser.

Her finner du oversikt over ledige stillinger: Ledige stillinger | Agder Energi (aenett.no)