Fleire typar medium kan søke om innovasjonstilskott
Kultur- og likestillingsdepartementet har vedtatt endringar i forskrifta for innovasjons- og utviklingstilskott til nyheits- og aktualitetsmedium. Endringane opnar for at fleire typar medium kan søke støtte.

Medietilsynet lyser ut årets innovasjons- og utviklingstilskott 1. september, med søknadsfrist i midten av oktober.
Tidlegare måtte media oppfylle ei rekke innhaldsvilkår. Dei generelle vilkåra i forskrifta blir nå knytte opp mot verkeområdet til medieansvarslova, noko som gjer at ein breiare krets av medium enn tidlegare kvalifiserer til å få tilskott.
– Dette betyr for eksempel at fleire medium med fag- og djupnejournalistikk kan få innovasjons- og utviklingstilskott, seier avdelingsdirektør i Medietilsynet, Hanne Sekkelsten.
Vil sikre opplyst offentleg samtale
Vidare kriterium for å kunne få tilskott etter ordninga, er at mediet har ein ansvarleg redaktør som har slutta seg til allment aksepterte presseetiske standardar, og ikkje inneheld ei overvekt av underhaldnings-, livsstils- eller forbrukarstoff som er retta mot lesaren som privatperson.
– Vi ønsker å styrke mediemangfaldet og gi fleire redaktørstyrte medium høve til å utvikle seg digitalt. Det handlar om å sikre ein opplyst offentleg samtale – også på fagområde som ikkje alltid får like brei dekning, seier kultur- og likestillingsminister Lubna Jaffery i ei pressemelding.
Det blir også gjort mindre endringar i andre føresegner.
Tildeling mot slutten av året
Når det gjeld storleiken på tilskottet, vil framleis små, lokale nyheits- og aktualitetsmedium kunne få inntil 75 prosent av prosjektkostnadene innvilga. Der fleire aktørar søker om tilskott til fellesprosjekt, blir det ny regel at majoriteten av søkarane må vere små, lokale nyheits- og aktualitetsmedium, for å få innvilga inntil 75 prosent av prosjektkostnadene.
Det blir også justeringar i kompetansekravet for fagutvalet for innovasjons- og utviklingstilskott. Krava har tidlegare vore knytt til kvar enkelt medlem i fagutvalet, men framover skal kompetansen vurderast samla for utvalet.
Medietilsynet tar sikte på å tildele årets tilskott i begynninga av desember. Det er totalt 23,7 millionar kroner som skal fordelast på ulike prosjekt. Sjølv om støtta som skal givast er frå statsbudsjettet for 2025, kan prosjekta som får støtte sluttførast i 2026.
Her finn du forskrifta med dei nye endringane
Her er lenke til pressemeldinga frå Kultur- og likestillingsdepartementet
Nøkkelord
Kontakter
Bengt-Eigil Ruudkommunikasjonsrådgiver
Tel:906 67 828bengt-eigil.ruud@medietilsynet.noHanne Nistad Sekkelstendirektør for juridisk og regulatorisk avdeling
Tel:48076123hanne.sekkelsten@medietilsynet.noOm Medietilsynet
Medietilsynet skal bidra til å realisere statens mediepolitiske mål. Våre hovedoppgaver er å fremme demokrati og ytringsfrihet gjennom mediemangfold og kritisk medieforståelse. Vi veileder barn og unge i bruk av digitale medier, fører tilsyn med aldersgrenser for film, forvalter støtteordninger, fordeler pressestøtte og fører tilsyn med kringkasting. Tilsynet er underlagt Kultur- og likestillingsdepartementet.
Følg pressemeldinger fra Medietilsynet
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Medietilsynet på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Medietilsynet
Når barn får drap i feeden3.10.2025 06:50:00 CEST | Pressemelding
Medietilsynets råd om hvordan man kan beskytte barn mot skadelig innhold.
Medietilsynet understreker forbud5.9.2025 08:00:00 CEST | Pressemelding
Medietilsynet minner om forbudet mot å offentliggjøre valgresultat og valgdagsmålinger før klokken 21 på valgdagen mandag.
Nær 24 millionar til innovasjonsprosjekter1.9.2025 08:00:00 CEST | Pressemelding
Medietilsynet skal fordele 23,7 millionar kroner i innovasjonsstøtte i 2025, og opnar nå for søknader.
Fem millionar kroner til forsking på medier og dataspill28.8.2025 08:00:00 CEST | Pressemelding
Medietilsynet opnar no for søknader om midlar til medierelaterte forskingsprosjekt.
Meta og TikTok stoppet Medietilsynets informasjonskampanje om valget22.8.2025 13:11:50 CEST | Pressemelding
Medietilsynet har fått avvist videoer og fjernet lenker – begge deler i forbindelse med en større annonsekampanje om kildebevissthet og desinformasjon i forkant av stortingsvalget.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom