Avisene kan søke om 440 millionar i produksjonstilskott
Medietilsynet opnar nå for søknader om årets produksjonstilskott, som er den største direkte mediestøtteordninga for norske aviser.
Produksjonstilskottet bidrar til eit mangfald av nyheits- og aktualitetsmedium over heile landet. Støtteordninga likestiller papir- og nettaviser, og det er Medietilsynet som forvaltar ordninga.
Støtta er i år på om lag 440 millionar kroner, mot 424 millionar kroner i fjor.
Søknadsfristen er 17. mars.
Nye søkarar må melde seg
Søkarar som ikkje har fått produksjonstilskott tidlegare, må melde frå påproduksjonstilskudd@medietilsynet.no innan 3. mars.
Medietilsynet er avhengig av økonomisk informasjon om avisene frå føregåande år før vi kan gjere ferdig saksbehandlinga. Denne informasjonen er først tilgjengeleg etter sommaren. Endeleg vedtak om kven som får produksjonstilskott for 2025, kjem derfor til hausten.
Fakta om produksjonstilskottet:
- Medietilsynet fordeler produksjonstilskott kvart år. I år er støtta på 440,6 millionar kroner.
- I fjor blei støtta fordelt på 162 aviser. Kor mange aviser som får støtte i år, og kor mykje dei får, blir klart til hausten.
- Produksjonstilskottet skal bidra til eit mangfald av nyheits- og aktualitetsmedium over heile landet, og blei fordelt for første gong i 1969.
- Ordninga er særleg retta mot medium i marknader som er for små til å vere berekraftige, og medium som er alternativ til dei leiande media i større marknader. Produksjonstilskottet skal korrigere for marknadssvikt for mindre nyheitsmedium og nummer to-medium i slike marknader.
- Ordninga er plattformnøytral og likestiller papir- og nettaviser.
- Når nye aviser søker støtte, vurderer Medietilsynet søkaren opp mot krava i forskrifta om produksjonstilskott i nyheits- og aktualitetsmedium, som seier noko om blant anna innhald, tal på eigenproduserte saker, tal på abonnentar og driftsøkonomi.
Nøkkelord
Kontakter
Bengt-Eigil RuudkommunikasjonsrådgiverKommunikasjon og rådgivning
Tel:+4790667828bengt-eigil.ruud@medietilsynet.noHanne Nistad Sekkelstendirektør for juridisk og regulatorisk avdeling
Tel:48076123hanne.sekkelsten@medietilsynet.noOm Medietilsynet
Medietilsynet skal bidra til å realisere statens mediepolitiske mål. Våre hovedoppgaver er å fremme demokrati og ytringsfrihet gjennom mediemangfold og kritisk medieforståelse. Vi veileder barn og unge i bruk av digitale medier, fører tilsyn med aldersgrenser for film, forvalter støtteordninger, fordeler pressestøtte og fører tilsyn med kringkasting. Tilsynet er underlagt Kultur- og likestillingsdepartementet.
Følg pressemeldinger fra Medietilsynet
Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Medietilsynet på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.
Siste pressemeldinger fra Medietilsynet
Medietilsynet: Merverdiavgiftsfritak må være uavhengig av plattform29.1.2025 10:33:10 CET | Pressemelding
Medietilsynet anbefaler plattformnøytralt merverdiavgiftsfritak for nyhets- og aktualitetstjenester.
Økt beredskap mot desinformasjon13.1.2025 15:23:41 CET | Pressemelding
Krig i Europa og globale politiske spenninger gir et behov for robuste medier, økt motstandskraft mot desinformasjon og oppfølging av de globale teknologiplattformene.
Forbod mot tv- og radioreklame 1. juledag23.12.2024 08:00:00 CET | Pressemelding
Radio- og tv-kanalane har ikkje lov til å sende vanleg reklame onsdag 25. desember. Mange av kringkastarane vel å gi bort reklameplassen til ideelle organisasjonar denne dagen.
TV 2 får advarsel av Medietilsynet20.12.2024 06:50:00 CET | Pressemelding
Medietilsynet gir TV 2 advarsel for brudd på reglene om produktplassering. I en episode av Farmen ble tubeost fra Kavli gitt for stor plass.
Økt konsolidering og samarbeid blant norske medier19.12.2024 06:50:00 CET | Pressemelding
Stadig færre aviser er helt uavhengig av de store aviseierne, viser en ny rapport fra Medietilsynet. Konsolidering enten i form av eierskap eller avtale om partnerskap/strategisk samarbeid i avismarkedet øker.
I vårt presserom finner du alle våre siste pressemeldinger, kontaktpersoner, bilder, dokumenter og annen relevant informasjon om oss.
Besøk vårt presserom