Godpris

Vi lanserer Godpris.no, Norges nye sammenligningstjeneste!

I dag er vi stolte av å kunne lansere Godpris.no, en helt ny prissammenligningstjeneste som skal skape enda bedre handleopplevelser og utfordre de store aktørene i Norge. Teamet bak tjenesten består av tre erfarne gründere med over 25 års samlet erfaring innen netthandel, sammenligning og teknologi.

Mobiltelefon som viser Godpris.no med grønn pengeplante i bakgrunn.
Sammenlign gode priser på Godpris.no Erik Andreassen-Perez CC-BY-ND

Godpris.no løser en rekke av utfordringene som forbrukerne opplever i dag når de skal sammenligne priser og finne de beste tilbudene. Teamet har på rekordtid skapt en stor plattform med millioner av produkter og benytter seg av en ny type matcheteknologi som gjør det mulig å sammenligne og få prisvarsel med et helt annet presisjonsnivå enn konkurrentene.

Forbrukerne får nå mulighet til å sammenligne og undersøke produkter på en rettferdig måte ved å kunne sammenligne priser på variantnivå og bli varslet om prisnedgang på produktet man faktisk vil ha. Tjenesten lanseres også med Best-i-Test rangering av produkter med lenker til tester fra seriøse redaksjoner i Norge. Som selskap tror vi at dette kan sikre at presis pris- og produktinformasjon når ut til forbrukerne, slik at det skal være enkelt for alle å gjøre gode kjøp og ta gode valg.

– Det er ingen som trenger tilbud på sko i feil størrelse og farge, sier prisekspert og daglig leder Erik Andreassen-Perez i Godpris.

– Akkurat dette med farger og størrelser er noe som personlig engasjerer oss, da alle tre har vært med å beklage til brukere de siste 5 årene om merkelige prisvarsler og feil priser i våre tidligere jobber uten muligheten til å løse problemet, sier innholds- og markedssjef, Robert Sigvartsen.

Teamet som akkurat har lansert tjenesten varsler at det kommer ny funksjonalitet i løpet av det neste kvartalet, men at det kanskje kommer noe nytt til Black Friday allerede i år. Fokuset ligger på å utvikle gode verktøy for forbrukerne og butikkene.

– Når vi først bestemte oss for å utvikle tjenesten, la vi et premiss om at vi var nødt til å løse de store utfordringene som ingen av de store aktørene hadde klart å gjøre. Vi har valgt en helt annen teknologisk tilnærming enn våre konkurrenter og har klart å løse den største floken. Dette gjør at det blir en bedre handleopplevelse mellom kjøper og selger mener vi, fortsetter Erik.

– Vi skal være forbrukernes bestevenn og butikkenes beste samarbeidspartner, sier Erik Andreassen-Perez, daglig leder i Godpris.

Godpris.no lanseres i dag med over 8 millioner priser på tvers av 2200 kategorier med over 350 butikker.

Mobiltelefon som viser Godpris.no med grønn pengeplante i bakgrunn.
Sammenlign gode priser på Godpris.no
Erik Andreassen-Perez CC-BY-ND
Daglig leder og prisekspert Erik Andreassen-Perez
Kristoffer Møllevik

Gjør gode kjøp, enkelt

Godpris sin lidenskap er at det skal være enkelt å gjøre gode kjøp for alle. Vi har lang erfaring med å samle de riktige produktene, vise frem tilbud og vi har god kunnskap om hva norske forbrukere ønsker å kjøpe og vi ønsker å gjøre det trygt og enkelt å handle. Vi jobber målbevisst med å kvalitetssikre priser slik at du alltid kan stole på oss.

Bruk oss hver gang du skal handle noe nytt. Enten du skal kjøpe en gave og søker inspirasjon eller om du har lyst på nye klær, ting til hjemmet, joggesko, eller trenger ny mobil - sjekk med oss først.

Følg pressemeldinger fra Godpris

Registrer deg med din e-postadresse under for å få de nyeste sakene fra Godpris på e-post fortløpende. Du kan melde deg av når som helst.

Siste pressemeldinger fra Godpris